מה נסגר עם הנודניק? פנסיונר צלצל 24 אלף פעמים אל שירות לקוחות

פנסיונר מיפן נעצר לאחר שביצע לפחות 24 אלף שיחות טלפון לחברת סלולר, בניסיון להתלונן שהפרה את חוזהו • על פי הדיווח, ביפן עולה מספר התקריות האלימות בהם מעורבים קשישים בשנים האחרונות
דוד ליבוביץ
ז' כסלו התש"פ / 05.12.2019 14:45

מה נסגר איתו? פנסיונר מיפן נעצר לאחר שביצע לפחות 24 אלף שיחות טלפון לחברת סלולר, בניסיון להתלונן שהפרה את חוזהו – כך מסרה המשטרה בטוקיו שצוטטה באתר ‘וואלה’.

היפני הקשיש בשנות השבעים לחייו, עונה לשם אקיטושי אקומוטו והוא נעצר בשבוע שעבר לאחר שבמשך שמונה ימים ביצע מאות שיחות למחלקת שירות הלקוחות של מפעילת שירותי הטלפון היפנית KDDI.

מסתברי כי אקומוטו הנודניק, לא רק חייג באמצעות הטלפון שלו, אלא ביצע אלפי שיחות נוספות מטלפונים ציבוריים כדי להשמיע את מורת רוחות בפני החברה, ולהעליב את עובדיה.

“הוא דרש מעובדי KDDI שיבואו להתנצל בפניו על הפרת החוזה, ונהג לנתק שוב ושוב את שיחותיו מיד לאחר שענו לו”, אמר דובר המשטרה. הוא הוסיף כי מעצרו בוצע לאחר שהתעורר חשד ל”חבלה ורמייה של בית עסק”.

על פי הדיווח, ביפן עולה מספר התקריות האלימות בהם מעורבים קשישים בשנים האחרונות. כך למשל, נהגים ותיקים גורמים לעיתים קרובות לתאונות דרכים קטלניות ומפעילי הרכבות דיווחו על עלייה באלימות הנוסעים נגד אנשי צוות מלקוחות קשישים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות