סער מטיח האשמות: נתניהו מסית נגדי, “ימסור במתנה” את השלטון לשמאל

גדעון סער מחריף את הטון: "כל ההסתה הזאת מגיעה מראש הממשלה, והוא מעולם לא יצא נגדה. הסתה פרועה מתנהלת מטעמו" • "ישראל כץ, במקרה זה ולא רק במקרה זה, האמת אינה נר לרגליו"
חרדים 10
ז' כסלו התש"פ / 05.12.2019 14:20

עולה מדרגה: ח”כ גדעון סער מסלים את הטון נגד ראש הממשלה, מאשים אותו בהסתה פרועה ומזהיר כי הליכוד בראשות נתניהו “ימסור במתנה” את השלטון לשמאל.

“אם נתניהו ימשיך להוביל את הליכוד, יש שתי אפשרויות: אחת, שנמשיך להיות באותו מצב ואף אחד לא יוכל להקים ממשלה. שתיים, שנמסור את השלטון ליריבינו הפוליטיים במתנה, וזאת הסכנה שאני רואה כרגע”.

את הדברים הקשים אמר סער בראיון לאולפן  ynet, כשהוא מתייחס גם ‘להסתה כנגדו’, כלשונו: “מגיעים למקום מאוד מסוכן. כל ההסתה הזאת מגיעה מראש הממשלה, והוא מעולם לא יצא נגדה. הסתה פרועה מתנהלת מטעמו”.

סער נשאל על העובדה כי בכירי הליכוד תקפו אותו על צעדיו והשיב: “כל אחד מהם יש לו אינטרסים אישיים, כל אחד אמר ‘אני שואף להיות יו”ר הליכוד’, ולכן הדברים האלה מבארים את שאלתכם. השאלה האמיתית שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו היא איך הגענו למצב כתנועה דמוקרטית שמי שקורא להתמודדות דמוקרטית אומרים עליו ‘בגידה’ ו’זו כבר תקיעת סכין בגב”‘.

לדבריו, קריאתו לפריימריז היתה נכונה: “אני התרעתי שאנחנו הולכים לבחירות שלישיות מטורפות שימשיכו לתקוע את המדינה בחוסר תוחלת, שיהיו על חשבון הכיס של הישראלים, שימשיכו לשסע את החברה הישראלית ולהעמיק את השסעים בה. אני הצעתי לפני שבועיים ‘בואו נלך לפריימריז מוקדמים ונגיע לתוצאה שתאפשר לשנות את רוע הגזירה”‘.

בהתייחסותו לישראל כץ ולטענתו כי התחיל להחתים 61 חברי כנסת – אמר סער: “ישראל כץ, במקרה זה ולא רק במקרה זה, האמת אינה נר לרגליו. אני לא החתמתי אף אחד. אף אחד מאיתנו לא החתים. לי יש מנדט מהליכוד, מבוחרי הליכוד. הם בחרו בי, ואני הצעתי להעביר את ההכרעה לחברי הליכוד”.

במהלך הראיון, סער לא חזר בו מאמירותיו הקשות – והבהיר: “אני אמרתי ביטויים חריפים, אבל אני עומד מאחורי כל מה שאמרתי. ראש הממשלה, בנו של ראש הממשלה, אנשיו של ראש הממשלה – הם עסוקים מבוקר עד לילה בהסתה ובהכפשה, וכל אחד במדינת ישראל וגם אתם יודעים את זה, ואתם יודעים איך זה עובד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא לצנזר. סער אדם עלוב ושפל. נעץ סכין בגב
    06/12/2019 11:17
    אדם
  1. גדעון סער אדם לא אמין. ציבור גדול מתעב את התנהגותו. תקע סכין בגב של ביבי שניסה ומנסה להקים ממשלת אחדות עם הימין. כדרכו הוא משקר כי אין לו מנדט לא מהציבור ולא מהמפלגה, לעשות את המעשה הבוגדני שעשה ולנסות להדיח את נתניהו ולגנוב את מיליוני הקולות שהליכוד זכה בהם בראשות נתניהו בלבד ולא בראדותו.