טיבי האשים את נתניהו ברצח רבין: ב’מיעוט’ – אחד מאיתנו היה נרצח

חבר הכנסת מהרשימה המשותפת האשים את נתניהו כי ידיו מגואלות בדמו של יצחק רבין ז"ל: "אם יעשו בדיקה מיקרוסקופית חזקה על הידיים של נתניהו ייראו כתמי דם של רבין על הידיים שלו. אנחנו מטרות קלות יותר" • הליכוד: "מהלל השאהידים ממשיך בהפצת עלילות דם נגד ראש הממשלה"
חרדים 10
ב' כסלו התש"פ / 30.11.2019 19:09

ח”כ אחמד טיבי טען היום (שבת) כי אם הייתה קמה ממשלת מיעוט בראשות בני גנץ ובתמיכה מבחוץ של הרשימה המשותפת – אחד מחברי המפלגה היה נרצח, והאשים את ראש הממשלה בנימין נתניהו ברצח יצחק רבין ז”ל.

“אם הייתה קמה ממשלה בתמיכה מבחוץ של הרשימה המשותפת וגוש חוסם – אני צופה שאחד מאיתנו היה נרצח… אחד מחברי הכנסת של הרשימה המשותפת. זו הערכתי, כן”, אמר טיבי למראיינת עמליה דואק.

לפי דיווח בחדשות 12, כשנשאל טיבי על מה מתבססת הערכתו – אמר:  “על ניסיון העבר. פעם אחת הצליח לנתניהו, אין סיבה שלא יצליח לו כי אנחנו מטרות קלות יותר מאשר ראש ממשלה מכהן. אם יעשו בדיקה מיקרוסקופית חזקה על הידיים של נתניהו ייראו כתמי דם של רבין על הידיים שלו. האיש שהסית על המרפסת אחראי – והוא ימשיך להסית”.

בליכוד מיהרו להגיב לדבריו של טיבי ופרסמו הודעה לתקשורת: “אחמד טיבי מהלל השאהידים, שהיה יועצו הקרוב של הארכיטרוריסט יאסר עראפת, שדמם של אינספור ישראלים על ידיו, ממשיך בהפצת עלילות דם נגד ראש הממשלה נתניהו, ונגד מדינת ישראל כולה”.

לפי הדיווח בחדשות 12, בכניסה לאירוע התרחשה מהומה, כאשר פעילי ימין שמחו על השתתפותו של טיבי הניפו דגלים ושלטים בגנותו – וקראו: “טיבי מחבל, טיבי מהלל השהידים, טיבי רוצח”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    טיבי ונתניהן
    02/12/2019 07:53
    מ.בוך
  1. אין ספק שטיבי יודע להכעיס את רוב הציבור היהודי בכל היזדמנות שניקראת לפניו.
    וגם נתניה יודע איך להכעיס את הציבוא הערבי בישראל
    שני האישים הללו צריכים לחשוב פעמיים לפני שהם פותחים את פיהם,
    איפוק שכזה עשוי דווקא לקרב לבבות

  2. הידיים של טיבי מגאלות בהרבה דם יהודי כשהיה יועץ עארפת
    16/03/2020 17:14
    מוסא הנגר
  3. יועץ הרוצח עארפת