קובי פרץ שר לשרה ומגולל למה הוא כה אוהב את ראש הממשלה • צפו

הזמר קובי פרץ, תומך נלהב של ראש הממשלה, הוזמן לאירוע שאליו הוזמנה גם שרה נתניהו וניצל את ההזדמנות כדי לחזק אותם בשיר • בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו, סיפר הזמר על הקשר המיוחד: "זכינו לחיות בתקופה לצד גדול המנהיגים שהיו לעם היהודי"
אבי כץ
כ"ט חשון התש"פ / 27.11.2019 21:53

אמש (שלישי), בעת שאלפים הפגינו ברחבת מוזיאון תל אביב לאמנות בעד ראש הממשלה, נכחו הזמר קובי פרץ ושרה נתניהו באותו אולם אירועים – אירוע בר המצווה של הבן של הספר של שרה. הזמר ניצל את ההזדמנות כדי לחזק את רעיית ראש הממשלה.

אחרי שבירך את “בנימין בן צילה”, וסיפר שהשבוע היה במערת המכפלה, הניח יד על הקבר של יעקב אבינו שהוא קרוי על שמו, והתפלל לבורא עולם על ראש הממשלה – אמר: “תודה בורא עולם שנתן לנו איש יקר כזה”.

בדף הפייסבוק שלו סיפר הזמר על הקשר המיוחד:

כשהשתחררתי מהכלא, המקום שלקרוא לו גיהינום זה עוד בעדינות, פחדתי שלא יקבלו אותי, שישימו לי מחסומים בכל מקום. שנגמרה לי הקריירה. והאמת? מעולם לא קיבלתי אהבה מהציבור, מהעם שלנו, כמו אחרי השחרור.

הרגשתי ואני מרגיש עד היום ובכל מקום בארץ את התמיכה, הפרגון, החיבוק והרצון להושיט יד ולעזור. נפלתי מהמקום הכי גבוה למקום הכי נמוך והצלחתי לשרוד בזכות החיבוק החם של הקהל שלא נטש אותי ונתן לי הזדמנות שניה.

והיה עוד מישהו, אדם אחד שבזמן שרבים אחרים עדיין נרתעים מלשתף איתי פעולה, לא היסס והקליט ברכה מצולמת לרגל יום הולדתי וזה ראש הממשלה שלנו בנימין נתניהו.

הוא, האיש הזה, יודע ומבין מה שהרבה בתקשורת, בברנז’ה ובאליטות שכחו – החובה של חברה היא לתת יד והזדמנות שניה ולשקם את מי שצריך. הוא לא התבייש מהשיוך אליי ואיחל לי מילים חמות ומרגשות שהוכיחו לי את האמת שלא מספרים לנו על ראש הממשלה היקר שלנו: הוא נשמה גדולה עם לב ענק ומנהיג דגול שרואה את כולם, אלו שלמעלה אבל בעיקר גם את מי שנפלו למטה והושיט לי יד כדי שאעלה למעלה בחזרה.

כאזרח מדינת ישראל אני מאמין שזכינו לחיות בתקופה לצד גדול המנהיגים שהיו לעם היהודי על דורותיו.

אני בטוח שבמבחן ההיסטוריה נבכה את מה שנעשה לו.

בלתי נתפס שאישיות כמו ביבי, שתרם כל כך הרבה למדינה ולנו האזרחים, צריך לעבור מסכת ייסורים כזו. אני יודע מה זה משפט שנמשך שנים, כמה כסף זה עולה ואיך זה גומר את הנפש. אני יודע מה זה כלא ואיזה ביזיון זה להיכנס למקום הזה.

אני לא רוצה לדמיין תרחיש שבו המדינה שלנו ככה “גומלת” לאיש היקר הזה. על שנאת חינם כזו נחרב בית המקדש ואנחנו בעיצומה של שנאת אדירה מצד חלקים בעם ובתקשורת נגד בנאדם אחד ורק על מה ונגד מה שהוא מייצג ומאמין לדעתם.

ביבי היקר, כבוד ראש ממשלתנו, אל תיפול רוחך, כמי שהיה שם, אני מעריץ את הכוחות שאתה מגלה בהתמודדות הקשה הזו כי מי כמוני יודע כמה זה קשה ומבקש ממך בשם רבים במדינה שמרגישים כמוני: תהיה חזק, תדע שאוהבים אותך ושאתה לא לבד – עם שלם ניצב לצדך.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות