סמוטריץ’: ‘בנט ושקד לא ירוצו לבד, הם ירוצו יחד איתנו או עם הליכוד’

על פירצת התחבורה הציבורית בשבת: "אני כואב בעיקר את ההתרסה, חוסר ההבנה של הרצון של לשמור על מרקם בחברה שיש בה כאלה וכאלה. אפשר לפתח פתרונות, לעשות זאת בדיאלוג ולא לתקוע אצבע בעין"
אריה ריבקינד
כ"ט חשון התש"פ / 27.11.2019 14:57

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ’ התראיין היום (רביעי) בוועידת ‘פסגת הרכב 2019′ והתייחס לפלונטר הפוליטי, תחבורה ציבורית בשבת – והביקורת נגד המערכת המשפט.

על הריצה בבחירות אמר: “להערכתי בנט ושקד לא ירוצו לבד, בפעם קודמת זה נגמר רע. הם ירוצו איתנו או עם הליכוד”.

על התחבורה הציבורית בשבת: “אנו לא יכולים לתת מענה לכל. אנו יכולים לשפר את התחבורה הציבורית גם בלי לשחוק את הזהות היהודית של המדינה במרחב הציבורי. יש פתרונות יצירתיים שאפשר לפתח למי שרוצה לנוע בשבת. אפשר לא לפגוע בסטטוס קוו”.

לדבריו, “קשה מאוד לתקן את הנושא עם ממשלה זמנית. אני כואב את זה, זו שגיאה, זה מהלך חסר אחריות. אני כואב בעיקר את ההתרסה, חוסר ההבנה של הרצון של לשמור על מרקם בחברה שיש בה כאלה וכאלה. אני חושב שגם נושא התחבורה הציבורית, יכולת התנועה, יש פתרונות יצירתיים ואפשר לפתח את הפתרונות האלה, לעשות זאת בדיאלוג ולא לתקוע אצבע בעין”.

על הביקורת נגד מערכת המשפט, אמר סמוטריץ’: “המערכת הלכה לאיבוד בהרבה מאוד מובנים, אני בעד הפרדת רשויות, הבסיס שזה יהיה מפוזר ברשויות שונות, מעצם הוויכוח לא צריך להיבהל, מערכת המשפט לקחה הרבה מאד סמכויות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות