אישום נגד גופשטיין: ‘החליטו שמלחמה בהתבוללות היא גזענות’

יו"ר ארגון להב"ה מואשם בהסתה לטרור, לאלימות ולגזענות • "זהו יום שחור שבו הפרקליטות והיועץ המשפטי במדינת ישראל, יוצאים באופן חד משמעי נגד תורת ישראל. אבל זה לא יעזור להם, אמשיך לפעול למען הצלתן של בנות ישראל" • פרקליטו: כתב האישום כולו מגלה רדיפה פוליטית"
יוני גרין
כ"ח חשון התש"פ / 26.11.2019 12:15

פרקליטות המדינה תגיש היום (שלישי) כתב אישום נגד יו”ר ארגון להב”ה בנצי גופשטיין – המואשם בעבירות של הסתה לגזענות ותמיכה בטרור.

“נפל דבר בישראל”, אמר גופשטיין. ”מנדלבליט ושי ניצן, באי כוחם של התנועה הרפורמית במערכת המשפט, החליטו שהמלחמה בהתבוללות היא גזענות.

“זהו יום שחור שבו הפרקליטות והיועמ”ש במדינת ישראל, יוצאים באופן חד משמעי נגד תורת ישראל. אין לי ספק שאילו מתתיהו ויהודה המכבים היו חיים היום הם היו מושלכים לכלא בעוון גזענות”.

גפושטיין הוסיף: “אבל זה לא יעזור להם, אמשיך לפעול למען הצלתן של בנות ישראל ולמען מדינה יהודית. עברנו את פרעה ואחשוורוש, נעבור גם את מנדלבליט ושי ניצן”.

פרקליטו של גופשטיין, עו”ד איתמר בן גביר, הגיב: “מדובר בכתב אישום שמגלם רדיפה וסתימת פיות נגד גופשטיין. מה שלא עושים כלפי ראשי המסיתים מהמגזר הערבי או אנשי שמאל קיצוני עושים כנגד גופשטיין.

”אמנם במהלך השימוע נפל אישום שייחס לגופשטיין שיבוש הליכי משפט לאחר שהוכחנו שאישום זה אינו עולה בקנה אחד עם העובדות, אולם לטעמי כתב האישום כולו מגלה רדיפה פוליטית כלפי מי שפועל למען בנות ישראל ולטובת העם היהודי כולו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות