נתניהו: גנץ, תשתחרר מהווטו של לפיד. מה הוא מהלך קסמים עליך?

ראש הממשלה וח"כי בלוק הימין התכנסו במשכן הכנסת • נתניהו: רוצה להודות לליברמן שהסיר את הרעיון ההזוי של ממשלת מיעוט. רוצה לשאול את גנץ ואשכנזי - איך יכולתם ללכת אחרי לפיד לרעיון המטורף הזה?"
אריה ריבקינד
כ"ב חשון התש"פ / 20.11.2019 16:23

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס בצהריים (רביעי) את סיעות ‘בלוק הימין’ בכנסת, על רקע ההכרזה של אביגדור ליברמן ולפיה לא יצטרף לממשלת מיעוט של ‘כחול לבן’ וגם לא לממשלה צרה של הימין והחרדים.

“יש לנו חלון הזדמנויות היסטורי להשיג דברים שרק יכולנו לחלום עליהם. יש לנו הזדמנות לקבוע את גבולותינו, להחיל ריבונות בבקעת הירדן ואזורים אחרים. אסור לאבד אף יום, איבדנו שנה שלמה. מה שצריך עכשיו זו ממשלת אחדות”, אמר נתניהו.

נתניהו ביקש להעביר מסר ליו”ר כחול לבן: “אם חלילה יהיו בחירות, ננצח. אבל הרבה יותר חשוב שהמדינה תנצח ושנקים ממשלת אחדות. בשביל זה צריך מנהיגות.

“אני רוצה לומר לגנץ – עדיין לא מאוחר. המנדט עדיין אצלך. בוא נשב יחד ונודיע עוד הערב שאנחנו מקימים ממשלת אחדות לאומית. אני קורא לך בני גנץ, תשתחרר מהווטו של לפיד. מה הוא מהלך קסמים עליך? בוא לפגוש אותי כדי שנקים ממשלת אחדות – עכשיו!”

על דברי ליברמן נגד הציבור החרדי אמר ראש הממשלה: ”אסור לפסול אף ציבור, לא את הציבור החרדי שהוא חלק אינטגרלי מהעם, לא אף ציבור, יהודי ולא יהודי, כל מי שתומך במדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית”.

נתניהו הודה לליברמן על חיסול האופציה של ממשלת מיעוט: “אני רוצה להודות לליברמן שהסיר את הרעיון ההזוי של ממשלת מיעוט, ממשלה שנשענת על טרור. אני רוצה לשאול את גנץ ואשכנזי – איך יכולתם ללכת אחרי לפיד לרעיון המטורף הזה? להפקיר כך את ביטחון ישראל? עשיתם מעשה שלא יעשה”.

נתניהו המשיך: “כשמבינים שאנחנו לא יכולים להמשיך עם עוד בחירות צריך להשתחרר מהלפיתה של אלה שלא מוכנים לעשות את הדבר הנכון ולעשות את הדבר הנכון. אם צריך ננצח בבחירות האלה אבל בשביל מה? בגלל פסילות? אמביציות כאלה ואחרות? אנחנו הופכים לבדיחה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות