לפיד לנתניהו: “מגייס את חמינאי לקמפיין שלך? יצאת מדעתך”?

מתקפה חריפה של בכיר 'כחול לבן' ח"כ יאיר לפיד כנגד ראש הממשלה בעקבות נאומו אמש בתל-אביב • "זו הסתה לאלימות, אם יקרה משהו חס וחלילה לאחד מהאנשים שיושבים פה בחדר - זה ביבי"
אליעזר היון
כ' חשון התש"פ / 18.11.2019 17:04

בכיר ‘כחול לבן’ ח”כ יאיר לפיד מגיב בחריפות לנאומו של נתניהו מאמש, ומזהיר אותו מהתוצאות העלולות להתרחש: “אתה מגייס את חמינאי לקמפיין שלך? יצאת מדעתך? אם יקרה משהו חס וחלילה לאחד מהאנשים שיושבים פה בחדר – זה ביבי”, אמר לפיד.

יו”ר יש עתיד התייחס לדבריו של ראש הממשלה בנאומו אמש בתל-אביב בהם הזהיר משיתוף פעולה עם המפלגות הערביות: “מה שיוצא מפיו של ביבי נתניהו בימים האחרונים זו הסתה לאלימות. זה טקסטים של חסידי ברוך גולדשטיין, לא של ראש ממשלה. מה שהוא אמר על אזרחי ישראל הערבים זו גזענות בלתי נסלחת”, אמר.

לפיד התייחס למשא ומתן הנערך בין מפלגתו למפלגתו של ליברמן ואמר: “בימים האחרונים סגרנו מתווה, קוי יסוד, עם מפלגת ישראל ביתנו. הישגים שלא היו כמותם כבר הרבה שנים. שיפור משמעותי בפנסיות, תחבורה בשבת, ברית הזוגיות, ביטול חוק המרכולים, חוק הגיוס, לימודי ליב”ה. הישגים שלא היו כבר הרבה שנים לציבור החילוני והמסורתי במדינת ישראל”.

לדבריו, עדיין לא פסה האפשרות לממשלת אחדות: “אני קורא מפה לביבי – בוא תצטרף. תפסיק להסית לאלימות, בוא נקים ממשלת אחדות. תוותר על הגוש החרדי משיחי. תבוא, תהיה שני ברוטציה. תהיה לנו ממשלה חזקה. חזקה בבטחון, חזקה בכלכלה, חזקה באחדות עם ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות