יאיר נתניהו מיחזר ציוץ בטוויטר – ו’הקפיץ’ את גדעון סער: “עלילות”

ח"כ גדעון סער תקף את סביבת ראש הממשלה בעקבות ציוץ מחדש של יאיר נתניהו: ""שוב עלילות קונספירציה מופרכות והזויות עלי מופצות מבלפור. קשה להבין איך זה מסייע לליכוד או למדינת ישראל"
אריה ריבקינד
י"ט חשון התש"פ / 17.11.2019 12:43

ח”כ גדעון סער תקף הבוקר (ראשון) בציוץ בטוויטר את הבית ב’בלפור’, בעקבות ציוץ של ד”ר גדי טאוב – שצוייץ מחדש על ידי  יאיר נתניהו.

“שוב עלילות קונספירציה מופרכות והזויות עלי מופצות מבלפור. קשה להבין איך זה מסייע לליכוד או למדינת ישראל”, תקף סער.

את הציוץ צייץ ד”ר גדי טאוב – ובו נאמר: “וכבר שמעתי את ההשערה שמתרקם לו תרגיל כזה: כחול לבן יאיימו בממשלת מיעוט, ואז סער ינסה לשכנע שליש סיעה בראשותו, שחייבים להציל את המדינה מאוסלו 2, וירכב על סוס לבן לממשלת אחדות עם כחול לבן”.

טאוב הוסיף: “כמובן שכל זה לגמרי מופרך. אבל כמו שאמרו בשער האחורי פעם: במקרה נודע לי ומטוב לב אני מעביר”.

יאיר נתניהו צייץ מחדש את הציוץ של טאוב, אולם בהמשך מחק את הציוץ.

סער צירף לציוץ שלו צילום מסר מחשבון הטוויטר של יאיר נתניהו.

 

גורמים בכחול לבן טענו הבוקר כי הם מנהלים שיחות עם קבוצה של חמישה עד שבעה חברי כנסת מהליכוד במטרה לשכנעם לחבור לממשלה בראשות בני גנץ, ובמטרה למנוע בחירות – בלי להיעזר בקולות חברי הכנסת הערבים.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, במסגרת ניסיונות השכנוע, מוסבר לאותם ח”כים כי מדובר בשלב מקדים להצטרפות הליכוד כולו לממשלת אחדות בהמשך.

בתוך כך, חבר הכנסת עודד פורר מישראל ביתנו הגיש הצעת חוק שמבקשת לאפשר לקבוצה שגודלה פחות משליש סיעה להתפצל מהסיעה שלה.פורר מתכוון כבר ביום שלישי הקרוב לבקש פטור מחובת הנחה עבור הצעת החוק, ולנסות לקדמה בהליך מהיר לאור לוחות הזמנים.

ב’כאן חדשות’ מציינים, כי בתוך הליכוד מעריכים שאין סיכוי לפצל את הליכוד, גם אם יעבור החוק שמאפשר פיצול בפחות משליש סיעה. כמו כן, אם יעבור החוק, נתניהו עצמו יוכל להשתמש בו כדי לפצל את כחול לבן באותה מידה ובאותו אופן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות