למה השר יריב לוין רץ אתמול לבדוק אם מכשיר הטלפון שלו תקין?

לוין על הפוסט של גנץ: "הוא לא בא וגם לא ממש מתקשר. כבר שבוע שלא הוזמנו" • השר אקוניס: "אנחנו במצב חירום, אסור לתת לממשלה כזאת לכהן אפילו לא דקה אחת!" • מירי רגב: "זו ממשלה שתהיה תלויה בתומכי הג’יהאד האיסלמי והחמאס"
אריה ריבקינד
י"ח חשון התש"פ / 16.11.2019 19:04
השר יריב לוין מבהיר הערב (מוצ”ש) כי ח”כ בני גנץ לא זימן את הליכוד לפגישה בשבוע האחרון.

“קראתי את הפוסט של ח״כ בני גנץ אתמול ורצתי מיד לבדוק אם הטלפון שלי תקין”, אמר לוין. “התברר שהטלפון בסדר, רק שגנץ לא בא וגם לא ממש מתקשר. כבר שבוע שלא הוזמנו לשום ישיבת מו״מ ואפילו טלפון מגנץ ומאנשיו לא קיבלתי”.

הוא הוסיף: “גנץ, תפסיק להטעות את הציבור. המנדט אצלך אבל אתה לא מעוניין במשא ומתן ולא מעוניין בממשלת אחדות אמיתית. מתברר שגנץ צועד רק בכיוון הזוי אחד – נסיון הזוי להקים ממשלת מיעוט שנשענת על טיבי ועל עודה. ממשלה מסוכנת לישראל”.

גנץ כתב בפוסט שפרסם בערב שבת: ” לגבי הליכוד – לצערי לא חלה שום התקדמות השבוע. כנראה שהלהט של נתניהו להרוויח עוד כמה חודשים על כיסא ראש הממשלה בוער בו יותר מאשר הדאגה לאזרחי ישראל”.

שר המדע והטכנולוגיה אופיר אקוניס כתב הערב בחשבון הפייסבוק שלו: “כחול לבן יחד עם הסיעה הערבית המשותפת וישראל ביתנו מתכוונים להשביע ממשלת מיעוט שתסכן את ביטחון ישראל. כל זאת בניגוד מוחלט לכל הבטחה שנתנו גנץ, לפיד וליברמן לבוחריהם.

“מדובר בממשלה מסוכנת ובאיבוד עשתונות שלטוני. אנחנו במצב חירום, אסור לתת לממשלה כזאת לכהן אפילו לא דקה אחת!”

מירי רגב, שרת התרבות והספורט, הגיבה בדף הפייסבוק שלה: “סטירת לחי לחיילי צה״ל. גנץ, בוגי ואשכנזי, שלושת הרמטכ״לים לשעבר, סיכמו ללכת לממשלת מיעוט עם הרשימה הערבית המשותפת. זו ממשלה שתהיה תלויה בתומכי הג’יהאד האיסלמי והחמאס. חייבים לעצור את האסון הזה!”

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות