ח”כ איימן עודה כבר מתחיל לחגוג: נתניהו, יא קוסם, הגיע הזמן להיעלם

יו"ר הרשימה המשותפת: "נתניהו הוא פוליטיקאי ציני שהפסיד שתי בחירות ברצף וישאיר רק אדמה חרוכה" • ניר ברקת ליאיר לפיד: "עם יד על הלב, גם אתה יודע שזה מסוכן למדינה"
אריה ריבקינד
י"ח חשון התש"פ / 16.11.2019 18:49
יו”ר הרשימה המשותפת ח”כ איימן עודה הגיב לדבריו של נתניהו עם בכירי הליכוד, כי גנץ יקים ביום שני ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת.

“אחזור על מה שכתבתי לפני כמה ימים – נתניהו הוא פוליטיקאי ציני שהפסיד שתי בחירות ברצף וישאיר רק אדמה חרוכה בניסיון נואש להישאר בתפקידו. יא קוסם, הגיע הזמן להיעלם. האזרחים הערבים והיהודים יותר חשובים ממך”.

ח”כ יאיר לפיד צייץ הערב על שיחת נתניהו עם בכירי הליכוד: “ראש ממשלה במדינה דמוקרטית אינו יכול להגיד לאנשיו ‘להבעיר את הכל’. ביבי שוב מסית לאלימות ושוב יגיד אחר כך ‘לא לזה התכוונתי'”.

בתגובה צייץ ח”כ ניר ברקת כי לפיד סילף את דברי ראש הממשלה: “‏לא נכון יאיר! הייתי על השיחה. המילה להבעיר את הכל לא נאמרה! השיחה היתה על החשש הכבד שאתה ושותפיך בכחול לבן מתכוונים להקים ממשלת מיעוט הנשענת על תומכי טרור. עם יד על הלב, גם אתה יודע שזה מסוכן למדינה”.

ח”כ יועז הנדל מכחול לבן תקף את ראש הממשלה על רקע השיחה שקיים עם בכירי הליכוד – וסילף גם הוא: “במדינה ריבונית ראש ממשלה מאיים להבעיר את השטח רק מול אויב. מנהל שיחות חירום בשבת כשיורים רקטות על תושביו בדרום, לא עקב פחדים על הכיסא שלו. בסופו של דבר תקום ממשלה ציונית, טובה יותר לישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות