נבהל מהאיום של ליברמן? בני גנץ: “ניפגש, נהיה מוכנים לשקול פשרות”

יו"ר כחול לבן הצהיר בפתח ישיבת הסיעה בכנסת: "נעשה הכל שלא יהיו בחירות בפעם השלישית בתוך שנה" • ממשיך להתעקש על ממשלה חילונית: "נעשה הכל להקים ממשלת אחדות רחבה וליברלית"
אריה ריבקינד
י"ג חשון התש"פ / 11.11.2019 14:39

9 ימים להחזרת המנדט: יו”ר כחול לבן, ח”כ בני גנץ, התייחס בצהריים (שני), בפתח ישיבת סיעת כחול לבן בכנסת – למו”מ הקואליציוני.

“אנחנו בכחול לבן נעשה הכל כדי שלא יהיו בחירות בפעם השלישית בתוך שנה” הצהיר גנץ. “נעשה הכל כדי להקים ממשלת אחדות רחבה וליברלית”.

גנץ התייחס לפגישה הצפויה בינו לבין ליברמן: “כפי שידוע לכם, ח”כ אביגדור ליברמן פנה אלי וביקש להיפגש בכדי לדון במתווה שהוא מציע להקמת ממשלת אחדות. אני מברך אותו קודם כל על עצם היוזמה שמטרתה למנוע בחירות בפעם השלישית בתוך שנה”.

הוא סיפר: “קבענו להיפגש מחר ולדון על הצעתו, מתוך מטרה להתקדם לעבר ממשלת אחדות, כפי שהציבור רוצה. אנחנו נשמע את ליברמן, נהיה נכונים לשקול פשרות מסוימות כל עוד הן יהיו אפשריות מבחינת תפיסת עולמנו וישרתו את מדינת ישראל”.

לדבריו, “אנו מעוניינים לפעול למען ממשלת רחבה שתבטא את רצון הרוב. ממשלה שגם תכבד ותשרת את המיעוטים. את כולם. אני הייתי הראשון להעלות את הצורך הזה”.

גנץ פנה לראש הממשלה: “אני קורא מכאן גם לבנימין נתניהו, כבר כמעט חודש שאתה מסרב לדון בסוגיות המהות שמטרידות את אזרחי ישראל. שלח את הצוותים שלך ובוא נקיים סוף סוף משא ומתן ישיר, אמיתי וכנה בין הליכוד לכחול לבן. זהו צו השעה. בוא נדבר תכל’ס, על מה שמעניין את אזרחי ישראל – ולא רק על מה שמעניין אותך. זו השעה, זו הציפייה של אזרחי ישראל משנינו, מכולנו. והם לא יסלחו לנו אם לא נעשה זאת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות