נתניהו לנכדו של יצחק רבין ז”ל: “השתלחות פוליטית בוטה ומבישה”

ראש הממשלה ענה ליונתן בן ארצי, נכדו של ראש הממשלה המנוח שמתח עליו ביקורת בטקס האזכרה הממלכתי בהר הרצל: "לצערי גם השנה היו מי שהחליטו לנצל את האזכרה הממלכתית להשתלחות שפוגעת קודם כל בזכרו של רבין"
אריה ריבקינד
י"ב חשון התש"פ / 10.11.2019 17:49

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הערב (ראשון) דברים בטקס האזכרה לראש הממשלה המנוח יצחק רבין שהתקיים בכנסת.

הוא מתח ביקורת חריפה על יונתן בן ארצי, נכדו של יצחק רבין, שתקף אותו בבוטות בטקס האזכרה הממלכתית בהר הרצל.

נתניהו אמר: “אל מול הקריאות ‘רבין בוגד’ קראתי פעם אחר פעם שהוא לא בוגד אלא טועה. יש לנו עסק עם יריבים פוליטיים. בני עם אחד אנחנו. לצערי גם השנה היו מי שהחליטו לנצל את האזכרה הממלכתית להשתלחות פוליטית ואישית שפוגעת קודם כל בזכרו של רבין”.

 

שר התחבורה, בצלאל סמוטריץ’, הגיב להשתלחות יונתן בן ארצי בראיון לכאן ב’: “אם הוא רוצה להיות מאוחד סביב המסר של גינוי האלימות אז הוא צריך לנאום, אבל אם הוא רוצה להפוך את העצרת הממלכתית לנאום שכולו פוליטיקה – זה לא לגיטימי היום”.

נכדו של רבין תקף היום את נתניהו, אותו כינה “ראש הממשלה היוצא” – ואמר: “מדינת ישראל קורסת, אין ממשלה, אין תקציב, אין מדיניות, אין מפכ”ל למשטרה, הציבור כועס, חושש כועס, מסוכסך. הביטו בעיני מנהיגי המדינה שקבורים כאן”.

הוא הוסיף:  “זה הזמן לקחת אחריות, ולתת דוגמה אישית. שנות שלטון רבות גרמו לכם לשכוח מה זה להיות בן אדם. תהיו בני אדם. קחו אחריות על מעשיכם. אם דבק בכם רבב – זוזו הצידה. תפרשו מתפקידכם. לכו לביתכם והתמודדו עם הטענות האישיות נגדכם. אם תנוקו – תוכל לחזור. כפי שעשה יצחק רבין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות