“אנשים כיבו את האש עם מטף”: הצית עצמו בביהמ”ש בבאר שבע

גבר כבן 70 הצית את עצמו באולם הדיונים בית המשפט המחוזי בבאר שבע • פונה לבית החולים סורוקה כשמצבו מוגדר קשה - כשהוא סובל מכוויות בכל חלקי גופו • עדת ראייה: "המאבטחים דאגו להוציא את האנשים החוצה בזמן שהבן אדם בער ולא דאגו לו"
חיים טוויל
י"ב חשון התש"פ / 10.11.2019 12:57

גבר כבן 70 הצית את עצמו בצהריים (ראשון) באולם דיונים בבית המשפט השלום בבאר שבע – וגרם לעצמו כוויות קשות.

כוחות הצלה שהוזעקו לזירה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים סורוקה בבאר שבע במצב קשה, כשהוא סובל מכוויות בכל חלקי גופו, מורדם ומונשם.

לפי דיווח של איציק זוארץ ב’כאן חדשות’, המצית הוא גבר שנאשם בתקיפת פקידה בקופת חולים לאחר שהשליך עליה ניירות וצעק לעברה.

לפי הדיווח, האיש נכנס לאולם כאשר שהו בו הקלדנית, התובעת ומתורגמנית. הקלדנית הציגה לו את המתורגמנית לשפה הצרפתית, הוא אמר כמה דברים בצרפתית, שלף בקבוק, שפך את הנוזל על גופו – והצית את עצמו.

אחד הנוכחים באולם, עלא אבו צראר תיאר את המקרה הקשה באזני אסתי פרז ב’בחצי היום’ בכאן רשת ב: “הוא שפך על עצמו בנזין והדליק. כולו עלה באש בתוך האולם. לפני זה הוא אמר משהו, אולי בצרפתית. כיביתי אותו עם ז’קט. הוא דיבר בשפה שאני לא מכיר, אולי בספרדית או גרוזינית”.

עדת ראייה אחרת סיפרה: “המאבטחים דאגו להוציא את האנשים החוצה בזמן שהבן אדם בער ולא דאגו לו. מי שכיבה אותו זה אזרחים”.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע במד”א מאיר לסרי סיפר: “כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 50 שוכב בהכרה כשהוא סובל מכוויות קשות בכל חלקי גופו ואנשים במקום מכבים את האש שאחזה בבגדיו עם מטף.

“הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ומתן תרופות לשיכוך כאבים ופינינו אותו במצב קשה לבית החולים”.

אבי אלחייאני, חובש באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה, סיפר: “הייתי בסמיכות למקום ונמסר על פצוע קשה מכוויות. הגעתי למקום והחדר היה אפוף עשן. הענקנו סיוע ראשוני לפצוע שסובל מכוויות בפלג גופו העליון ושאיפת עשן. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני לגבר ואשה כתוצאה מחרדה עקב אופי האירוע”.

מכבי האש שהוזעקו למקום פעלו לאוורור המבנה.

המשטרה פתחה בבדיקת האירוע.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות