‘ביזיון, בושה’: זו הסיבה שמאות פעילי כחול לבן זועמים על המנגנון

ממשלה הם רוצים להקים? מאות פעילים זוטרים שעבדו למען 'כחול לבן' בבחירות לכנסת ה-22 טרם קיבלו שכר • מנהל מטה: "ההתנהלות של מנגנון כחול לבן היא ביזיונית וחסרת בושה"
אריה ריבקינד
י"ב חשון התש"פ / 10.11.2019 12:15

מאות פעילים של מפלגת ‘כחול לבן’ טרם קיבלו שכר על עבודתם במערכת הבחירות לכנסת ה-22 שהתקיימה בספטמבר.

לפי דיווח ב’ישראל היום, מנהל מטה זועם אמר: “המנגנון אינו מתפקד. ההתנהלות של מנגנון כחול לבן היא ביזיונית וחסרת בושה. איש אינו לוקח אחריות, למעט ברגים זוטרים שמנסים להזיז עניינים. למעלה בהנהגה השתיקה רועמת”.

מנהל המטה העיד עוד: “בכחול לבן יש כאוס בעניין הזה. אנשים שעבדו לא קיבלו כסף ולא ראו צ’קים. יש לי עובדים שלא קיבלו כסף, ואני מוצא את עצמי צריך לספק להם הסברים בשביל לסנגר על המפלגה. נאמר לי מפורשות כי אם יש עוד פעם בחירות, אז שאנחנו בכחול לבן נלך לחפש את החברים שלנו, כי אנחנו לא מסוגלים לקחת אחריות על אנשים”.

בין מי שטרם קיבלו תשלום על עבודתם מצויים גם מנהלי אזורים, שטענו בפני ‘ישראל היום’ כי לבקשת ‘כחול לבן’ הוציאו כספים מכיסם הפרטי והובטחו להם החזרי תשלומים.

מדובר גם בטלפנים ובטלפניות שעמלו במהלך מערכת הבחירות ומנהלי לוגיסטיקה שהתשלום על עבודתם מוערך בכ־1,500־6,000 שקלים.

מכחול לבן נמסר בתגובה: 95% מעובדי ופעילי כחול לבן במערכת הבחירות האחרונה קיבלו את התשלום המגיע להם. מי שטרם קיבל תשלום זה עקב העברת פרטים שגויים וחברים אשר מונעים יכולת תשלום – הנושא מטופל ובשבועות הקרובים נסיים את התהליך וכלל התשלומים יועברו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות