הגר”מ מזוז: “מטורפים, תרדו מביבי. ליברמן לא יודע מה רוצה מעצמו…”

בשיעורו השבועי התבטא הגר"מ מאזוז  בחריפות נגד הלוחמים בראש הממשלה: "הוא צריך להתמודד עם איראן להתמודד עם רוסיה, להתמודד עם צרפת, להתמודד עם המקנאים והשטנים. מה השיגעון הזה?!" • "למה נקראת ארץ ישראל ארץ הבחירה? כי יש בה רק בחירות, בחירות ועוד בחירות, מה זה?!"
יוסף גרינבוים
י"ב חשון התש"פ / 10.11.2019 11:47

במהלך שיעורו השבועי אמש (מוצ”ש) התבטא הגר”מ מאזוז  בחריפות נגד הלוחמים בראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי “ליברמן לא יודע מה הוא רוצה מעצמו…”

וכך אמר ראש הישיבה: “התורה, התורה יש לה מתיקות מיוחדת. כשלומדים תורה – שוכחים את כל העולם. אבל כשלא לומדים תורה כל שבוע סיפור חדש, פעם ליברמן עולה ופעם ליברמן מתרכך, פעם ליברמן נותן מכות ופעם נותן אגרופים, פעם ההצעה של אריה דרעי שנעשה בחירות אישיות, וכן על זה הדרך, כל שבוע שגעון חדש…”

הגר”מ מאזוז התייחס לאיום בבחירות שלישיות בתוך שנה – ואמר: “אנחנו אומרים בפסח ‘ובנה לנו את בית הבחירה לכפר לנו את כל עוונותינו’. למה נקראת ארץ ישראל ארץ הבחירה? כי יש בה רק בחירות, בחירות ועוד בחירות ועוד בחירות, מה זה?!

‘ויחנו לפני פי החירות’, צריכים להתפלל שנזכה לחירות ממלאך המוות, חירות משנאת חינם, כל אחד אוכל את השני. מביאים איזה חפץ ‘עד מדינה’, למשל ולשנינה, על אחד אומר ככה וככה, כל מיני שגעונות והבלים והבלי הבלים, די עם השגעונות! די!”

ראש הישיבה הזכיר: “במדינות אחרות ראש ממשלה בפועל לא מעיפים אותו, אבל כאן הכל שגעון. הוא צריך להתמודד עם איראן להתמודד עם רוסיה, להתמודד עם צרפת, להתמודד עם המקנאים והשטנים. מה השיגעון הזה?!

חכו שיגמור את הקדנציה שלו, אחר כך תעשו מה שתרצו, אבל להפריע לבן אדם יומם ולילה זה טירוף, ממש טירוף, בני אדם מטורפים!”

הוא יצא נגד אויבי נתניהו: “מפרסמים לך: ‘נתניהו דואג רק לנתניהו, רק לנתניהו’. כותבים לך באותיות גדולות כאלה, כמו קידוש לבנה, מי שלא קרא קידוש לבנה יסתכל על זה – “נתניהו דואג רק לנתניהו” וכך יצא ידי חובת קידוש לבנה… מה הטירוף הזה?!

“אבל כאשר אין לבני אדם מה לעשות, תורה – אין, חכמה – אין, יושר – אין, מדע – אין, לכן הכל הבל וריק – כל הזמן יש מלחמות, כל אחד שיגרוף יותר חזק יותר טוב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות