רון קובי: נציב בטיילת עץ אשוח, נפיק מסיבת סילבסטר שלא נראתה

רון קובי, ראש עיריית טבריה, הכריז הערב בתכנית הרדיו שלו 'אדוני ראש העיר' - על פרובוקציה חדשה שתכעיס את שומרי המצוות: "בפעם הראשונה נציב בטבריה על הטיילת בחג המולד עץ אשוח, כמו ביפו, כמו בנצרת • ותהיה גם מסיבת 'סילבסטר' - "שלא נראתה כמותה בישראל"
אריה ריבקינד
י' חשון התש"פ / 07.11.2019 23:03

אחרי המלחמה בשבת וברב דוב קוק: רון קובי, ראש עיריית טבריה, הכריז הערב (חמישי) בתכנית הרדיו שלו ‘אדוני ראש העיר’, המשודרת ב’רדיו צפון’ – על פרובוקציה חדשה.

לדבריו, העירייה תפיק “מסיבת סילבסטר שלא נראתה כמותה בישראל”  ובפעם הראשונה יוצב בטיילת, בחג המולד, עץ אשוח.

וכל אמר קובי בשידור: “זה הולך להיות שידור קשה מאד, כי נראה לי שהולכים להיות כמה אנשים שהולכים להתעצבן, כי הם לא מבינים שטבריה היא עיר תיירות”.

בשלב זה חשף קובי: “סקופ ראשון – בפעם הראשונה בטבריה על הטיילת, בחג המולד ובקריסמס, עץ אשוח, כמו ביפו, כמו בנצרת, בוודאי ובוודאי ובוודאי – עיר תיירות שמכבדת את הנוצרים שמגיעים לפה ומפרנסים אותה, תעשה מסיבת סילבסטר ב-31 ל-12, שלא נראתה כמותה בישראל.

“בוודאי! אגיד לך למה, כי יש פה אנשים בורים ונבערים שחושבים שכולם צריכים להאמין בכת שלהם שנקראת כת. להרגיש את החג הזה כדי שאנשים יבואו לפה וירגישו בבית”.

הוא הוסיף: “הגיע הזמן כמו בירושלים ובבית לחם – עץ אשוח. פעם ראשונה, פריצת דרך. חסמו את זה 30 שנה, אנחנו ניתן להם לבוא לפה לטבריה וליהנות גם מהחגים שלהם, מהחגים של הנוצרים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כבוד ראש הפח
    08/11/2019 00:48
    רון
  1. למה שלא תתאסלם או תיטבל לנצרות
    הלא דרכך היא דרך עמלק.
    תחליף את שם העיר ואת
    שמות הרחובות בשמות של שהידים ..
    תחשוב על זה ראש פח
    גם זה יכול לעזור להסתה שלך.
    רשע !!