יאיר נתניהו: “עד שאבא שלי הגיע ייצאנו רק תפוזים או משהו כזה…”

בנו של ראש הממשלה התייחס הלילה, במהלך ראיון שהעניק לרב שמולי בוטח בניו יורק - למתקפות התקשורת על אביו, להישגים שלו - ולמה הוא ברשתות החברתיות
חרדים 10
ט' חשון התש"פ / 07.11.2019 10:32

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, השתתף הלילה (חמישי) בכנס בניו יורק והעניק במהלכו ראיון לרב שמולי בוטח.

ערוץ 7 הגיש חלקים מהראיון.

המתקפות בתקשורת על אביו: “הבעיה זו לא הביקורת הפוליטית (נגד נתניהו), זה מבורך, אלא המתקפות האישיות המרושעות, העיוות, השקרים, הדיבה שאנחנו רואים, לא יום אחד, לא שני ימים, לא שבוע או חודש אלא מידי שנה ושנה במשך שלושים שנים. האמת, זה ממש מתיש, זה אף פעם לא נגמר. וזה לא מגיע מהשמאל הישראלי אלא מקבוצה קטנה, מאוד קטנה, של קיצונים משולי החברה הישראלית, אבל הם השתלטו על התקשורת המרכזית של ישראל. התקשורת בישראל לא מייצגת את העם בישראל ואפילו לא את השמאל הישראלי, היא מייצגת חלק לא משמעותי בחברה הישראלית, אבל יש להם את כל הכוח”.

מדוע הוא ברשתות החברתיות: “מאז שהרשתות החברתיות נכנסו באופן כה משמעותי לחיינו, לראשונה לישראלי הממוצע יש קול. זה מאוד מעודד שלרוב המושתק בישראל יש סוף סוף אפשרות להתבטא. לכן אני שם (ברשתות החברתיות), כל חיי, מאז שאני ילד, אני צופה בטלוויזיה וכועס על חוסר הצדק, וכשפתאום הגעתי לרשתות החברתיות יש יכולת להגיב לדברים. בטוויטר רואים את זה במיוחד, כשעיתונאי מפרסם משהו אני עונה לו ומסביר שזה שקר ומראה את העובדות…. ברוב המקרים אין להם תשובה והם לא מגיבים. זו הסיבה שנכנסתי לרשתות החברתיות – אני לא יכול לסבול חוסר צדק”.

ההצלחה של אביו, ראש הממשלה:  “הוא עובד 24 שעות ביממה, זו לא עבודה אלא משימת חייו. המשימה היא להציל את העם היהודי מהשמדה, אבל לא רק לשרוד אלא לשגשג. אחד הדברים שאבא שלי עשה ואני כל כך גאה בו זה שהוא לקח מדינה בשנות ה-90 שלצד האיום הקיומי, התנהלה בה כלכלה בסגנון סובייטי סוציאליסטי פרימטיבי. לא היה ייצוא מלבד תפוזים או משהו כזה. ישראל הייתה מבודדת בעולם, הסיבה שהיא הייתה מבודדת הייתה החולשה, אף אחד לא רוצה להיות ידיד של חלש, אלא רוצים להיות ידידים של החזקים”.

האם אביו נותן לו חופש להתבטא איך שאתה רוצה? “אני בן 28… לפעמים הוא לא ממש שמח עם הדברים… אבל מה אפשר לעשות? אם הייתי בן 16, היה אפשר לקרקע אותי, אבל הגענו לנקודה שאני איש לעצמי. אז מה אפשר לעשות…”

במהלך הראיון פרצו לאולם מפגינים, אשר הפריעו ליאיר נתניהו במהלך דבריו. המפגינים סולקו על ידי המאבטחים והרב בוטח.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין אדם נתפס בצערו
    07/11/2019 14:09
    דורו
  1. צריך לחזור לביה”ס וללמוד מי הקים את המדינה ובמיוחד את התעשיות שבא .
    שישאל את סטף ורטהיימר ,שרגא ברוש ודומיו

  2. כן בטח
    08/11/2019 06:40
    בגין
  3. בבנה את המדינה???
    08/11/2019 18:09
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  4. ומי הקים את תעשיית הנשק הענפה של ישראל- חברות כמו אלרון -אלביט מערכות -רפאל אלסינט וכו – אבא שלך??? ומי הקים למשל את הכור האטומי- אבא שלך??? ומי אחראי לתעשיית ההיטק- גם אבא שלך???קח ספר הסטוריה ותיקרא לפניי שאתה פותח פה ומשבש הסטורי ה כדרככם בשנים האחרונות….