העבריין המורשע ניסה לשכנע את חבר ‘המועצת’ לנטוש את נתניהו

אהוד אולמרט הגיע לנחם אבלים את חברו מכלא 'מעשיהו' ופגש שם את הגאון רבי דוד יוסף • איך הוא ניסה לשכנעו לפרק את 'בלוק הימין'?
אבי כץ
ט' חשון התש"פ / 06.11.2019 22:59

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט תועד כשהוא מנסה לשכנע את חבר ה’מועצת’ של ש”ס, הגאון רבי דוד יוסף, לפרק את ‘בלוק ה-55’ ולהצטרף לממשלה בראשות בני גנץ.

אולמרט, בוגר ‘מעשיהו’, הגיע לנחם את מאיר רבין, המאכער החרדי שהורשע במתן שוחד בפרשת ‘הולילנד וריצה את עונשו בכלא יחד עם אולמרט.

בעת שהותו במקום נכח גם הגר”ד יוסף, והנוכחים שוחחו על הפלונטר הפוליטי.

אולמרט ניצל את ההזדמנות כדי לנסות ולהוביל לפירוק ‘בלוק הימין’.  קטע מהשיחה פורסם בחדשות 12.

“עם ביבי נתניהו לא תגיעו לשום מקום כמו שלא הגעתם לשום מקום – ואתם יודעים את זה”, אמר אולמרט. “איך אומרים? משיב הרוח – וגשם אין. מי החבורה שלו?”.

בהמשך סיפק אולמרט עדות אופי על גנץ והקשר שלו לדת: “עכשיו תקשיב טוב. בני גנץ, עושים ממנו מפלצת. לפני חודש וחצי, במקרה, נקלענו ביום שישי בערב לארוחת ערב ביחד. בעל הבית רצה לכבד קידוש את אחד האורחים. הוא פנה אליי ואמר ‘תעשה קידוש’, בני הרים את היד ואמר ‘גם אני’. אמרנו נעשה ביחד. אני לא כמוכם, לא הייתי צריך את הספר לעשות קידוש… הוא בילה איתי כמה ימי שישי בערב”.

העבריין המורשע התבטא בזלזול לא רק על נתניהו אלא גם על שותפו של גנץ, יאיר לפיד.

“הוא הפנה לך גב, יאיר”, אמרו לאולמרט – והוא השיב: “הוא לא חשוב, אבל תקשיב… חושבים יאיר מפלצת. הרי מה שחשוב, הוא לא יהיה ראש ממשלה. מה זה חשוב? אז ביבי? השומר שבת? השומר כשרות? המקיים מצוות?”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות