“צה”ל הפקיר אותנו”: לוחמי נצח יהודה שנעצרו החרימו את המג”ד

לוחמי גדוד הנח"ל החרדי שעצורים בחשד לתקיפת צעירים בדואים בדרום - החרימו מפגש עם המג"ד שלהם • שלחו נציג שהודיע לו: "היינו מצפים לגיבוי, היינו מצפים שתשכב על הגדר בשביל החיילים שלך, לצערנו זה לא קרה ולכן אנחנו מסרבים להיפגש איתך"
חרדים 10
ח' חשון התש"פ / 06.11.2019 17:10

תשעת לוחמים מ’נצח יהודה’ שעצורים בחשד לתקיפת צעירים בדואים בתחנת דלק ליד רהט, סירבו בשבוע שעבר להיפגש עם המג”ד שלהם, סא”ל ניתאי עוקשי – בזמן שזה עשה את דרכו לכלא. כך דווח היום (רביעי) אור רביד בחדשות 12.

אחד החיילים סיפר למקורביו כי החיילים אמרו למג”ד: “אנחנו מרגישים שפגעת בנו, מרגישים שצה”ל הפקיר אותנו, מרגישים שלא יכול להיות מצב שלוחמים שביצעו את המשימה כלואים בכלא צבאי לתקופה כה ארוכה, היינו מצפים לגיבוי, היינו מצפים שתשכב על הגדר בשביל החיילים שלך. לצערנו, זה לא קרה ולכן אנחנו מסרבים להיפגש איתך”.

התקרית האלימה התרחשה בתחנת דלק בדרום לפני כשבועיים, כאשר 25 חיילים ששבו מהלוויה עצרו להתרענן בתחנת הדלק. באותה עת ישבה במקום קבוצה של צעירים תושבי רהט והסביבה.

לדברי אחד המותקפים, החיילים התחילו לקלל ופתחו בקריאות “מוות לערבים” ו”ערבים מסריחים” – ובמקום פרתה תגרה אלימה בין שתי הקבוצות.

מנגד, אביו של אחד הלוחמים, טען: “הייתה להם תגרה עם הבדואים שבאו לשלוף להם סכין והם הגיבו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות