לקראת המסע לארץ: מה הזהיר הרבי את חסידיו בחתונת נכדו? צפו

בוויליאמסבורג חגגו אמש את שמחת החתונה של נכד האדמו"ר מהרי"י מסאטמר במהלך החתונה התייחס לביקורו בישראל, שיחל בעוד פחות משבועיים • "לא לקחת למסע בארץ טלפונים עם 'משומר', צריך לדאוג למכשיר פשוט. לשמור לאן שהולכים. לא נוסעים לתייר"
יוסף גרינבוים
ח' חשון התש"פ / 06.11.2019 12:04

בשכונת וויליאמסבורג בברוקלין חגגו אמש (שלישי) את שמחת החתונה של נכד האדמו”ר מהרי”י מסאטמר.

בסעודת החתונה נשא הרבי דברי ברכה לרגל השמחה, ובמהלכם התייחס לביקורו הגדול בישראל, שיחל בעוד פחות משבועיים.

“כתוב ש’המשמח חתן וכלה כאילו בנה אחת מחורבות ירושלים’. שהקב”ה יעזור שנזכה כולנו בזכות השמחה לרומם את ירושלים של מעלה, אם לא יעלה את ירושלים על ראש שמחתי.

“בעזרת ה’ עומדים לנסוע לירושלים עיר הקודש ולארץ ישראל. יש לזכור שתכלית הנסיעה היא לחזק את שלומי אמוני ישראל שיש להם מסירות נפש, מסירות נפש ממש, בגוף ובממון, כדי לנהוג בדרך הקדושה כמו שקיבלנו מרבינו זי”ע”.

האדמו”ר הוסיף: “יש דברים שצריכים לדעת. יש כאן כאלו שבלית ברירה נאלצים להשתמש בכל מיני מכשירים עם ‘משומר’ כמובן, כשנוסעים לארץ ישראל אין לקחת אותם. צריך לדאוג למכשיר פשוט. יש לזכור שנוסעים לחזק יהודים. אצל יהודים זו פירצה.

“וכן צריך לשמור לאן שהולכים. לא נוסעים לתייר. נוסעים לחזק את משמרת הקודש, טהרת הקודש, את המוסדות הקדושים, ללא שום תכלית אחרת.

“שהקב”ה יעזור שאכן נזכה לחזק את שלומי אמוני ישראל, ושאכן יהיה ‘בנה אחת מחורבות ירושלים’, ושנזכה בקרוב ל’בנה ירושלים במהרה בימינו'”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות