ההתעללות בילדה I קטוסה מבקש לסגור את התיק: ‘לא מצליח לחיות’

מחמוד קטוסה, הערבי מכפר דיר קדיס, שנעצר בחשד להתעללות בילדה החרדית בת ה-7 ושוחרר, דורש מהמשטרה לטהר את שמו: "מה? הם צריכים אותי שאשאר ככה? יאללה?" • המשטרה: "הילדה חוותה אירוע חמור, אך לא חמור כפי שצוין בכתב האישום"
חרדים 10
ז' חשון התש"פ / 05.11.2019 01:42

מחמוד קטוסה, תושב הכפר הערבי דיר קדיס, שנעצר בחשד להתעללות בילדה חרדית בת שבע מיישוב חרדי בבנימין – ושוחרר לפני ארבעה חודשים לאחר שנחשפו מחדלי החקירה של המשטרה – עדיין מוגדר במסמכי המשטרה והפרקליטות כ”חשוד” בביצוע מעשה חמור.

הערב, בראיון ליוסי אלי בחדשות 13, קטוסה קורא למשטרה לסגור מיד את התיק נגדו: “וואלה לא מצליח לחיות. למה הם לא מדברים? אף אחד לא אומר כלום! מה? הם צריכים אותי שאשאר ככה? יאללה? זה יותר קל להם? אבל לי קשה, מאד קשה!”

קטוסה טוען כי על אף שהמשטרה מיצתה כל כיוון חקירה גלוי והגיעה למבוי סתום, הסטטוס שלו נותר כחשוד.

“אני לא מצליח לישון מהסיפור הזה”, אמר לכתב חדשות 13. “אנשים מאמינים בי והם בטוחים במאה אחוז שאני בן אדם חף מפשע אבל אין לי דף מהמשטרה, אין לי משהו שאומר את זה. זה נשאר בלב שלי כאילו יש לי משהו בלב, פה”.

קטוסה נזהר שלא לתקוף את המשטרה והפרקליטות, אך הוא קובל: “לאף אחד לא אכפת, משום שאני ערבי. זו הבעיה שלי”.

במשטרה אומרים, כי למרות שלא ניתן להצביע בוודאות על מי שביצע את הפשע הנורא, היא עדיין פועלת במישור המודיעיני. עוד נמסר מהמשטרה כי הילדה חוותה אירוע חמור, אך לא חמור כפי שצוין בכתב האישום.

עו”ד טל גבאי, שמייצג את משפחת הילדה בת השבע, קרא היום לגורמים האמונים על חקירת הפרשה לדווח לציבור על מהלך החקירה: “לא יעלה על הדעת שתיק שזעזע מדינה שלמה יישאר לא מפוענח”.

גבאי התייחס גם למצבה הנפשי של הילדה: “שיקומה מתקדם עקב בצד אגודל, כולנו תקווה שהיא תוכל לשים את הפרשה מאחוריה ולפתוח דף חדש”.

כפי שדווח בחרדים 10, בחודש יוני בוטל כתב האישום נגד קטוסה, והוא שוחרר ממעצר.

לאחר שחרורו, הועבר תיק החקירה לימ”ר ש”י – שהחלה לבחון כיווני חקירה חדשים.

במהלך החקירה המחודשת נבדקו פלסטינים נוספים, וכן אדם מהיישוב בו גרה הילדה.

חודש לאחר שכתב האישום נגדו בגין אונס בוטל, קטוסה הודיע על כוונתו לתבוע מילוני שקלים מהמשטרה בעקבות מחדלי החקירה והמעצר הממושך.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות