התגובות • ‘אחת השעות החשוכות של הפמיניזם, קומץ מתחסדים’

הרב אלימלך פירר ביטל את אירוע ההצדעה לאגודת 'עזרה למרפא' בגלל העליהום נגדו • איילת שקד: "חבל לי שבגלל קומץ טהרנים מתחסדים בוטל ערב שמוקדש לאנשים שזקוקים לסיוע" • מרגי: "אין הבדל בין לוחמי ההדרה המדומה לבין קבוצות קיצוניות חרדיות"
אריה ריבקינד
ז' חשון התש"פ / 05.11.2019 01:17

שר החינוך הרב רפי פרץ הגיב הערב (שני) בצער על ההחלטה של הרב אלימלך פירר לבטל את מופע ההתרמה השנתי ל’עזרה למרפא’, לאחר העליהום מצד ארגוני נשים והחלטת מוזיקאים להחרים את האירוע.

”ביטול מופע ההתרמה של הרב פירר הוא תמצית הצדקנות”, אמר פרץ. ”אדם שסייע ותרם כל כך הרבה למען חולים וחולות בישראל עובר מכבש תקשורתי וקמפיין נגד המופע לכבודו, וכל זה בגלל אורחות חייו. הדבר האלמנטרי והבסיסי שכל אחד ואחת יכולים לעשות כעת זה לתרום לעמותה עזרה למרפא”.

יו”ר הימין החדש, ח”כ איילת שקד, הגיבה: ”עצוב היה לי לשמוע שהרב פירר ביטל את ערב ההתרמה ‘לעזרה למרפא’.

“חבל לי שבגלל קומץ טהרנים מתחסדים בוטל ערב שמוקדש לאנשים שזקוקים לסיוע שהעמותה מעניקה, ללא הבדל דת גזע ומין.

”מילא אם אותם מתחסדים היו תורמים אלפית ממה שתרמה העמותה לחברה, אז אולי אפשר היה לקבל את הביקורת, אבל כולנו יודעים שלא תרומה לציבור מעניינת אותם. להם יותר חשוב לעורר ריב ומדון, בניגוד גמור לרב פירר שמקדיש את כל זמנו ומרצו לעשיית טוב”.

יו”ר ועדת החינוך התרבות והספורט, ח”כ יעקב מרגי מש”ס, הגיב: “ההתנהגות האקטיבסטית של הפלגים החילונים מוציאה אותם מדעתם ומעבירה אותם על דתם.

“אין הבדל בין לוחמי ההדרה המדומה לבין קבוצות קיצוניות חרדיות. אלו ואלו רוצים אנרכיה. אלה נקראים נטורי קרתא ואלו נקראים החילונים החרדים.

“הרב פירר יאחד ואתם תפלגו”.

סגנית ראש העיר ירושלים, חגית משה, אמרה:  “ביטול ערב ההתרמה של הרב פירר יירשם לדיראון כאחת השעות החשוכות של הפמיניזם בישראל. הפיכת הרעיון המבורך של העצמת נשים לקרדום שנועד להרוס את חומת האחדות והערבות ההדדית של עם ישראל, הינו חטא בל יכופר כלפי העם ובראש ובראשונה כלפי הנשים באשר הן.

“כשם שנטורי קרתא לא הכניעו את התנועה הציונית, כך הפמיניסטיות הרדיקלית לא תנצח את עם ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות