הדר: “מלכודת מתלהמת” I דודו אהרן: “גאה להופיע”

צביקה הדר פרסם פוסט תמיכה ברב אלימלך פירר: "פסטיבל תקשורתי של פלגנות שמעורר מהומה רבה על לא דבר" • הזמר דודו אהרן: "כשקיבלתי היום טלפון ממשרדו של הרב פירר מאוד התרגשתי ומיד נענתי בחיוב" • הזמר קובי פרץ: "כל מה שקשור לאיש חסד הזה אני מוכן לבוא בשמחה"
יוני גרין
ב' חשון התש"פ / 31.10.2019 19:29

‘העליהום’ על איש החסד: זמרים ואישי ציבור מתייצבים לימינו של הרב אלימלך פירר, בעקבות הסערה התקשורתית סביב בקשתו שלא יופיעו זמרות במופע ההתרמה לארגונו.

הקומיקאי ומנחה הטלוויזיה צביקה הדר פרסם היום (חמישי) בדף הפייסבוק שלו פוסט תמיכה ברב אלימלך פירר ובאירוע ההתרמה שיתקיים בחודש הבא.

“איזה פסטיבל תקשורתי של פלגנות ווכחנות שמעורר מהומה רבה על לא דבר”, כתב הדר. “במשך שנים רבות יצא לי להפיק ולהופיע יחד עם חבריי האומנים בהתנדבות ובאהבה רבה בערב השנתי של אגודת ‘עזרה למרפא’ של הרב פירר.

אני מכיר את הארגון, את קלמן היקר, חלק מהמתנדבים וכמובן את הרב פירר. מכיר את עבודתו, מסירותו, תפישת עולמו המיוחדת והנדירה, ואת פעולת העמותה.

כל פעילותו של הרב שקשורה לעולם הרפואה, השיקום, הידע הרב, הניסיון והקשרים בארץ ובעולם ובעיקר החזון משפיעה על המונים מבית ישראל – על בריאותם ועל החלטות קשות בצמתים לא פשוטים של החיים, ולכן ההתרמה השנתית היא אירוע חשוב ומרגש ומפגש בין אנשים רבים בחברה הישראלית.

בכל האירועים בהם השתתפתי, הפקתי, ערכתי והצחקתי – האומנים הזמרים היו גברים. וזה כלל לא היה מוזר, מתריס או מעצבן.. זה היה מובן, מקובל וטבעי לי ולקהל של אלפי הצופים – גברים ונשים ללא הבדלי דת גזע ומין.

הסיפור פשוט – כבוד הרב הוא חרדי, ירא שמיים. מה לעשות – ה’לוק’ וסגנון חייו מאוד ברורים לכולם, ובאירוע שכזה, בו הוא נוכח, מדברים על פועלו, מפעל חייו ועל חלק גדול מהמתנדבים שגם הם חרדים. מובן מאליו לכולנו מתוך כבוד והכלה שעל פי אמונתו ותפישת חייו – האומנים והזמרים הם גברים.

לא עמדנו בפני ‘צומת’, ‘דרישה’ או ‘הדרה’ או ‘השתלטות על המרחב הציבורי’, ואך טיבעי שמתוך כבוד לאמונתו ולתפישת חייו זה אופי האירוע האומנותי”.

הדר מדגיש: “האירועים תמיד היו מקרבים, מרגשים, מצחיקים ואנשים התוודעו לפעילות המרשימה של העמותה שהתפתחה, גדלה ועזרה לעוד עשרות ומאות ישראלים.

מאירוע שכולו נתינה, כבוד האדם, השראה, חיבור בין ניסיון וקידמה, התנדבות ואהבת ישראל הופנה זרקור של חוסר הבנה, מלכודת תקשורתית מתלהמת טיפוסית לימינו, ניסוחים מטעים שמובילים מיד לוויכוחים, חוסר סובלנות וחומרי דלק ובערה שאין להם קשר למציאות.

מקווה שברור לכולכם שאני האחרון שתומך באיזשהו סוג של הדרת נשים!!!! אבל מרגיש צער שכולנו נגררנו לכאן. בסופו של דבר, פרופורציות חברים. זהו אירוע פרטי, ערכי שמטרתו לחבר ולצמצם פערים בחברה הישראלית!

אני אמשיך להתנדב, ואופיע אם ירצו בי באהבה וממליץ לכם להיכנס, להתרשם ולהבין על פעולת ‘עזרה למרפא’ ועל מפעלותיו של הרב פירר.

שנהיה תמיד בצד התורם. שנהיה בריאים. אמן”.

“הוא רב שכל חייו מוקדשים לעזרה לחלשים”

גם הזמר דודו אהרן, שהוזמן היום להופיע באירוע ההצדעה, הסכים מיד והודיע על כך בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו:

“השליחות שלי בעולם היא לשמח אנשים! אני אופיע מול רבנים ומול רבניות, מול ילדים ומול קשישים, מול גאים ומול סטרייטים ומול כל קהל. ללא הבדל דת, גזע ומין.

האהבה שאני מביא והשמחה לא פוסחים על מגזר, אמונה או תרבות ובכל מקום שבו אני מתבקש להופיע אני מתאים את עצמי לקהל. בין אם זה אירוע משמח לאירוע זיכרון.

וכן, אני גם מתאים את סוג הלבוש שלי לאירוע ואת המילים שאני אומר על הבמה לקהלים השונים. ככה אני! אני גדלתי על כבוד לאנשים, גם אם המנהגים שלהם שונים משלי.

היום אחר הצהריים כשקיבלתי טלפון ממשרדו של הרב פירר מאוד התרגשתי וכמובן שמיד נענתי בחיוב. הוא רב שכל חייו מוקדשים לעזרה לחלשים. אני גאה! גאה, שאני מוזמן להופיע באירוע שכולו רק עשיית הטוב ותיקון עולם.

אני אמשיך להופיע בכל מקום שירצו בי, להביא שמחה ואהבה, במיוחד בערב שכל מטרתו לעזור לחולים… נתראה”.

אחרי שהזמר עידן עמדי הציע מוקדם יותר היום להופיע בהתנדבות באירוע ההצדעה, גם הזמר קובי פרץ הצטרף: ״הרב פירר הוא איש צדיק ענק בדור הזה שלנו. כל מה שקשור לרב פירר ולאיש חסד הזה אני מוכן לבוא בשמחה להתנדב”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אני נגד הדרה
    01/11/2019 06:47
    שרה
  1. איזה מטומטמים, צביקה הדר והאחרים, אף אחד לא עשה עליהום על הרב פירר, הוא היקר שבאדם, וכך מתיחסים לרב לאישיותו ולפועלו שהציל כל כך הרבה אנשים,
    ואיך קמו כל הגברים על רגליהם האחוריות, לא חו”ח למען כבוד הנשים. הצביעות של צביקה הדר,שלא נטעה,ושהוא נגד הדרת נשים, בלה בלה בלה,אבל, אבל, אבל,…. ככה כל הגברים חובשי הכיפות וללא כיפות, מה הבעיה?- צריך להתחשב בדעות של אחרים, תגידו מה שתרצו ואל תעטפו כל שטות בזה שאתם בכלל נגד הדרת נשים ובעדן כבודן