גימיק: הצטרפו לפגישת המו”מ • הליכוד: “לפיד הגיע להשגיח על גנץ”

בני גנץ ויאיר לפיד הצטרפו במפתיע לפגישת המשא ומתן בין צוותי המו"מ של כחול לבן והליכוד בכפר המכביה • השר יריב לוין: "תעלול יחצני הצעתי לגנץ ולפיד את שירותי התרגום שלי מערבית לקראת פגישתם עם עודה" • גורם בליכוד: "לפיד הגיע לפגישה כדי להשגיח על גנץ שלא יסכים לממשלת אחדות"
אריה ריבקינד
ב' חשון התש"פ / 31.10.2019 11:43

המאמצים להרכבת ממשלה: יו”ר כחול לבן, בני גנץ וח”כ יאיר לפיד הצטרפו במפתיע לפגישת צוותי המשא ומתן של כחול לבן והליכוד המתקיימת הבוקר (חמישי) בכפר המכביה.

בתגובה מסר יו”ר צוות המשא ומתן של הליכוד, השר יריב לוין: “מדובר בתרגיל יח”צני שנועד להסתיר את העובדה שכחול לבן מתמידה בסירובה לקבל את מתווה הנשיא ופועלת להקמת ממשלת מיעוט עם הרשימה המשותפת”.

הוא הוסיף: “הצעתי לגנץ ולפיד את שירותי התרגום שלי מערבית לקראת פגישתם עם איימן עודה היום, שכן שם מנהלת כחול לבן מו”מ אמתי, ואילו איתנו מתנהל פייק מו”מ שהוא הצגה לתקשורת בלבד”.

גורם בליכוד התייחס להצטרפותם של גנץ ולפיד לפגישת המו”מ – ואמר: “לפיד הגיע לפגישה כדי להשגיח על גנץ שלא יסכים לממשלת אחדות”.

בפגישה משתתפים ראש צוות המו״מ מטעם הליכוד השר יריב לוין, השר זאב אלקין ועו״ד מיכאל ראבילו. מטעם כחול לבן נוטלים חלק ד״ר יורם טורבוביץ ושלום שלמה.

לפני תחילת הפגישה אמר ראש צוות הליכוד, השר יריב לוין: “אנחנו מגיעים היום מתוך תחושה קשה שכנראה מדובר בפייק משא ומתן. המשא ומתן האמיתי מתקיים עם עודה, במטרה להקים ממשלת מיעוט סהרורית עם הערבים. גם היום נשוב ונבקש לדעת אם רעיון האיוולת הזה נזנח, ואם כחול לבן החליטה שהיא באמת רוצה אחדות, וכמובן אם היא מקבלת את מתווה הנשיא שהוא הדרך היחידה להקמת ממשלה. לצערי נראה לי שגם הפעם לא נשמע תשובה לכל השאלות האלה”.

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, כתבה הבוקר בדף הפייסבוק שלה: “לא תאמינו, היום זה קורה. גנץ נפגש עם אימן עודה. מה הוא יציע להם? איימן עודה כחבר הקבינט המדיני ביטחוני? אולי אחמד טיבי, יו״ר ועדת חוץ וביטחון?

“גנץ, מכיר אותם היטב. הוא הרמטכ״ל ה-20 של צה״ל, והם מעודדים לרצוח את החיילים שלנו, דוחפים מחבלים להתפוצץ על אזרחים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות