“לכל ילד יש כסא, שולחן, ולוח קיר? איזה עיר כזו יש בכל העולם?” I צפו

שורת תחקירים וכתבות בתקשורת הכללית נגד התנהלות עיריית בני ברק, הוציאה את ראש העיר אברהם רובינשטיין משיווי משקלו • בערב הענקת 'פרס בני ברק לספרות תורנית' - הוא הגיב: "חוץ מקנאה ושנאה אין שום סיבה להתקפה ולשיסוי הזה שאנחנו חווים אותו"
אריה ריבקינד
כ"ט תשרי התש"פ / 28.10.2019 12:14

שורת תחקירים וכתבות בתקשורת הכללית נגד התנהלות עיריית בני ברק, אותן יוזם חבר מועצת העיר יעקב וידר, הצליחה להכעיס את ראש העיר אברהם רובינשטיין.

אמש, בערב הענקת ‘פרס בני ברק לספרות תורנית’ הוא התייחס לתחקיר ‘כאן חדשות’:  “ברוך ה’ הציבור פה לא צרכן תקשורת, אבל התקשורת הכללית היום בערב ניסתה ללכת רכיל על העיר. מורי ורבותי, העיר הוקמה, העיר מתנהלת. לפני למעלה מ-20,23,24 שנים הביאו עלינו וועדה קרואה. ברוך ה’ התפטרנו מוועדה קרואה ואנחנו למעלה מ-21 שנה מנהלים את העיר בכוחותינו, ראשי העיר מוצלחים שהצעידו את העיר לאיזון תקציבי.

המשחטה וקאנטרי? תקציבי הענק בב”ב למוסדות שלא קיימים • צפו

“ואני אומר את זה במעמד שלפני שלושת רבעי השעה כל כלי התקשורת התנפלו על העיר שלנו. לראות קנאה ושנאה. מורי ורבותי, איזו עיר יש 7000 דונם, 200,000 תושבים ובתי ספר, לכל ילד יש כסא, שולחן, תקרה ולוח קיר? איזה עיר יש בכל העולם כזו, לא רק בארץ ישראל?

“איזו עיר מנוהלת כלכלית מקבלת ציונים הכי טובים שיש בעולם על ניהול כלכלי שברוך ה’ אנחנו, אנשי תורה כולם, לאורך כל השנים ראשי ערים לדורותיהם, כולם ניהלו ביושר את העיר הזאת?

“מורי ורבותי, חוץ מקנאה ושנאה אין שום סיבה להתקפה ולשיסוי הזה שאנחנו חווים אותו. אנחנו קוראים לכולם, מורי ורבותי, זה לא הזמן. בואו לעיר שלנו, תראו את קדושתה, תראו את התלמידי חכמים, את האנשים שחיים בה בשמחה, העיר הזו מצטיינת לפי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בשמחת חיים הכי גבוהה, בבריאות ב”ה. ובעזרת ה’ בדרך הזו שאנחנו הולכים בה נזכה לביאת משיח צדקנו במהרה בימינו אמן ואמן”.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רק בבני ברק...
    29/10/2019 09:55
    אכפתניק
  1. יש לכל ילד כסא,שלחן ולוח קיר.דבר שלא קיים באף מקום אחר בעולם… בחייך,אדוני ראש העיר,אין לך משהו מוצלח יותר להתפאר בו ?!

  2. ראש העיר בני ברק גנב
    29/10/2019 20:21
    שמעון
  3. ראש העיר אתה הזוי מאוד!!!
    א – דיברת לפני אנשים שסידרת אותם בגובים.
    ב- אמרת שיש לכל ילד יש כיסא לוח ותיקרא. אני מציעה לך ללכת לראות בתי ספר אחרים כדי לראות אך מלמדים שם ולומדים.
    ג- מי שמחליט בעיר הזאת זה עסקנים שמכסים את התחת של עצמם לפני רבנים שלא מבינים בעיר ובפוליטיקה בעיר.
    ד- סוף סוף יש משהוא בעיר הזאת שדואג לאנשים בעיר ושם את על הדברים על השולחן מצדיע לו.
    ה- מקווה שהמשטרה וחוק יטפלו בך ובעיר הזאת על השחיטות שאתם עושים בעיר הזאת אתם הבושה הכי גדולה ליהדות

  4. ראש העיר אתה הזוי מאוד!!! א - דיברת לפני אנשים שסידרת אותם בגובים. ב- אמרת שיש לכל ילד יש כיסא לוח ותיקרא. אני מציעה לך ללכת לראות בתי ספר אחרים כדי לראות אך מלמדים שם ולומדים. ג- מי שמחליט בעיר הזאת זה עסקנים שמכסים את התחת של עצמם לפני רבנים שלא מבינים בעיר ובפוליטיקה בעיר. ע ד- סוף סוף יש משהוא בעיר הזאת שדואג לאנשים בעיר ושם את על הדברים על השולחן מצדיע לו. ה- מקווה שהמשטרה וחוק יטפלו בך ובעיר הזאת על השחיטות שאתם עושים בעיר הזאת אתם הבושה הכי גדולה ליהדות
    29/10/2019 20:22
    שמעון המלך
  5. ראש העיר אתה הזוי מאוד!!!
    א – דיברת לפני אנשים שסידרת אותם בגובים.
    ב- אמרת שיש לכל ילד יש כיסא לוח ותיקרא. אני מציעה לך ללכת לראות בתי ספר אחרים כדי לראות אך מלמדים שם ולומדים.
    ג- מי שמחליט בעיר הזאת זה עסקנים שמכסים את התחת של עצמם לפני רבנים שלא מבינים בעיר ובפוליטיקה בעיר. ע
    ד- סוף סוף יש משהוא בעיר הזאת שדואג לאנשים בעיר ושם את על הדברים על השולחן מצדיע לו.
    ה- מקווה שהמשטרה וחוק יטפלו בך ובעיר הזאת על השחיטות שאתם עושים בעיר הזאת אתם הבושה הכי גדולה ליהדות