נתניהו ובני גנץ נפגשו ב’קריה’: “צפויה פגישה נוספת בין השניים”

ראש הממשלה ויו"ר כחול לבן נועדו לראשונה מאז קיבל גנץ את המנדט • הפגישה נערכה על רקע כישלון פגישת צוותי המו"מ של שתי המפלגות • "בפגישה דנו השניים על מסגרת האפשרויות הפוליטיות הקיימות"
אריה ריבקינד
כ"ח תשרי התש"פ / 27.10.2019 19:44

המאמצים להרכבת ממשלה: ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו”ר כחול לבן בני גנץ נפגשו היום (ראשון) בלשכת ראש הממשלה בקריה בתל אביב.

בתום הפגישה, כל שנמסר מהצדדים הוא כי סוכם שתיערך פגישה נוספת: “בפגישה דנו השניים על מסגרת האפשרויות הפוליטיות הקיימות. עוד סוכם כי צוותי המשא ומתן ימשיכו לעמוד בקשר. צפויה פגישה נוספת בין השניים”.

מוקדם יותר היום צוותי המו”מ של שתי המפלגות לסבב שיחות ראשון, לאחר העברת המנדט להרכבת ממשלה לגנץ.

אחרי פגישה I כחול לבן מתוסכלים: הליכוד מתעקש על ‘בלוק הימין’

בכחול לבן הגיבו לאחר פגישת צוותי המו”מ בתסכול: “הליכוד המשיך להתעקש לאורך הפגישה שהוא מייצג את בלוק החסינות של ה-55, ואינו מוכן לשום פשרה בנושא”.

בליכוד הדגישו: “הצדדים הסכימו להמשיך בשיחות, והשר לוין הביע תקווה כי בישיבות הבאות תשתנה הגישה של כחול לבן, תיזנח האופציה הסהרורית של הקמת ממשלת מיעוט בתמיכת המפלגות הערביות, יתקבל מתווה הנשיא והדיונים יהיו מעשיים ומהירים”.

גורם בכחול לבן אמר לאחר סבב השיחות עם הליכוד ל’כאן חדשות’: “כל עוד אין איום ממשי על הליכוד מפני אופציה להרכבת ממשלה בלעדיהם – הליכוד לא יתקפל. לא ברור למה אביגדור ליברמן משחק”.

מנגד, גורם המקורב לצוות המשא ומתן של הליכוד, אמר: “פגישה חסרת תועלת”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הרשימה
    27/10/2019 22:17
    האריה
  1. לאן נעלמה הרשימה המשותפת אני חושב ניגמר ביבי נותן להם לדבר לבד ברחוב