מפגיני הפלג התאכזבו: אנשי צה”ל בכלל לא הופיעו בישיבה • מה קרה?

אנשי 'הפלג הירושלמי' התייצבו בכניסה לישיבת 'בית שמעיה' בבני ברק, בעקבות דיווח כי אנשי מנהלת החרדים הצבאית צפויים להתארח בישיבה • דובר צה"ל לחרדים 10: "בניגוד לפרסומים יום העיון לא נערך בישיבה עצמה"
חיים טוויל
כ"ח תשרי התש"פ / 27.10.2019 17:58

היום (ראשון) בצהרים נערכה הפגנה של אנשי ‘הפלג הירושלמי’ בכניסה לישיבת ‘בית שמעיה’, בעקבות דיווח כי אנשי מנהלת החרדים הצבאית צפויים להתארח בישיבה, יחד עם חיילי המדור הפסיכוטכני בלשכת הגיוס תל השומר.

אנשי המנהלת היו אמורים להגיע אל הישיבה, כחלק מיום עיון להעמקת ההכרות עם המגזר החרדי.

לפי התכנית, היה אמור להתקיים, בין היתר, סיור רגלי בבני ברק,  וביקור בישיבת ‘בית שמעיה’ – שיכלול “שיח מרתק עם ראש הישיבה”.

אלא שלבסוף הביקור לא התקיים.

עם זאת, אלי אדלר, שמסר ביום עיון הרצאה בנושא החברה החרדית אומר לחרדים 10:”לא היה אמור להיות ביקור בבית שמעיה. זו היתה טיוטה שלא אושרה, ונכתב שם סתם שם של ישיבה רנדומלית”.

תגובת דובר צה”ל לחרדים 10:

“במסגרת תפקידה של מנהלת החרדים הצבאית האמונה על שירות החרדים בצה”ל בהיבטי מדיניות, הכשרות והליך הגיוס, המנהלת מקיימת קשר שוטף עם המגזר החרדי באמצעים שונים, בין היתר מתקיים קשר עם מוסדות חינוך חרדיים שונים.

ככלל, צה”ל אינו מגייס תלמידי ישיבות חרדיות. אלא מלש”בים חרדים שאינם במעמד ‘תורתו אמונתו’ בלבד ועל כן המנהלת אינה עורכת ביקורים בישיבות לצרכי גיוס.

בניגוד לפרסומים, התקיים היום יום עיון מטעם המנהלת להעמקת ההכרות עם המגזר החרדי עבור האחראים על תחום האבחון הפסיכוטכני בלשכות הגיוס של צה”ל. יום העיון לא נערך בישיבה עצמה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שִׂמְחָה, לְאַרְצֶךָ וְשָׂשׂוֹן, לְעִירֶךָ
    27/10/2019 21:59
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. זָכוֹר-אֵת-אֲשֶׁר-עָשָׂה-לְךָ-עֲמָלֵק-בַּדֶּרֶךְ-בְּצֵאתְכֶם-מִמִּצְרָיִם.
    ידוע כשהרב שך זצוק”ל נחלש והפסיק לתפקד, והשטן התחיל לרקד ביניהם להכשילם, כמו שהיה השטן מרקד ביניהם בעגל הזהב, אז התעוררו להם משנתם כל פורצי החומות [המסיונרים החרדים – כמו הכלבים מאגודה ודגל וכו’] והתחילו להחריב את היהדות החרדית.

    כעת חייבים לחזור לעמידה איתנה על משמר היהדות, כמו בימי הזוהר של הרב שך זצ”ל. לא להתפשר, ולא לשתף פעולה, להגיד להם בפנים “הגיוס השמד והזימה אצלנו הוא יהרג ואל יעבור” !!!!!!! ואין על מה לדבר ואין על מה להתפשר. כהיום לאט לאט, הפלג הירושלמי כובש את הציבור החרדי האמיתי, ומשאיר מאחור אחור את דגל התורה, שנגררת אחר אגודת ישראל שתפסו פיקוד בהובלת הציבור החרדי.