“הישג מרשים שהביא לחיסולו של אל-בגדאדי”: נתניהו וגנץ בירכו את טראמפ

ראש הממשלה ויו"ר כחול לבן בירכו את נשיא ארה"ב טראמפ בעקבות חיסול מנהיג ארגון הטרור הרצחני דאעש • "כל סיכול ממוקד מעביר מסר מרתיע לכל הנהגת הארגון וחבריו - ידם הארוכה של הנלחמים בטרור מגיעה לכל מקום"
אריה ריבקינד
כ"ח תשרי התש"פ / 27.10.2019 16:36

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו בירך את נשיא ארה”ב טראמפ בעקבות חיסול מנהיג ארגון הטרור הרצחני דאעש.

״אני מבקש לברך את הנשיא טראמפ על ההישג המרשים שהביא לחיסולו של ראש דאע״ש, אל-בגדאדי”, אמר נתניהו. “זה משקף את הנחישות המשותפת שלנו, של ארה”ב ושל כל המדינות החופשיות, להילחם בארגוני הטרור ובמדינות הטרור. ההישג הזה הוא ציון דרך חשוב, אבל המערכה עדיין לפנינו”.

גם יו”ר כחול לבן ח”כ בני גנץ הגיב על חיסולו של מנהיג דאעש, ובירך את הנשיא טראמפ על ההישג המבצעי.

“המאבק בטרור דורש תמהיל של אחריות, סבלנות ונחישות לפעול. חיסולו של מנהיג דאע”ש אמש בסוריה הוא שילוב של שלושתם. מדובר בהישג מבצעי ומודיעני חשוב של כוחות צבא ארצות הברית, בהובלת הנשיא טראמפ”, אמר גנץ.

הוא הוסיף: ”אל בגדאדי אחראי באופן ישיר למוות אכזרי של אלפי אזרחים שכל פשעם היה שלא חלקו איתו את אותה אידיאולוגיה קיצונית. המאבק בטרור אינו מאבק מול אדם אחד, הוא ארוך ועיקש, אבל כל סיכול ממוקד מעביר מסר מרתיע לכל הנהגת הארגון וחבריו – ידם הארוכה של הנלחמים בטרור מגיעה לכל מקום”.

יו”ר מפלגת ישראל ביתנו, שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן, בירך גם הוא על חיסול מנהיג דאעש על ידי ארה”ב.

”‏המבצע המזהיר של צבא ארה”ב המבוסס על מודיעין איכותי, הוא עדות לכך שהממשל ומערכת הביטחון האמריקאית הם הכוח המוביל בלוחמה בטרור האסלאמי. אל-בגדאדי הוא סמל של האסלאם הקיצוני, שספג מכה מוראלית ומבצעית קשה ביותר. חיסולו מוכיח שטרוריסטים לא חסינים בשום מקום בעולם, כולל בעזה ובלבנון”, אמר ליברמן.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות