מועצת העיתונות נגד נוני מוזס: “זעזוע מהמידע שנחשף מתיק 2000”

מועצת העיתונות והתקשורת מביעה זעזוע נוכח המידע שנחשף בתכנית 'המקור' מהקלטות השיחות בין מו"ל 'ידיעות' וראש הממשלה בתיק 2000 - ותוקפת את המו"ל
אבי כץ
כ"ח תשרי התש"פ / 27.10.2019 13:25

מועצת העיתונות והתקשורת  פרסמה הבוקר (ראשון)  הודעה לציבור בה היא מביעה זעזוע נוכח המידע שנחשף בתכנית ‘המקור’ ברשת 13 – מתוך הקלטות תיק 2000.

בהודעה נאמר: “מועצת העיתונות והתקשורת מביעה זעזוע נוכח המידע שנחשף בתכנית ‘המקור’ בהקלטות תיק 2000 – באשר לדרך בה הציע המוציא לאור של ‘ידיעות אחרונות’ ארנון מוזס, נכונות להטיית סיקור ומה שהוא קורא ‘ניהול’ של עיתונאים במהלך שיחות שקיים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

“המועצה מחזקת את ידי העיתונאים ב’ידיעות אחרונות’ ובכל כלי התקשורת בישראל הדבקים בתקנון האתיקה של המועצה חרף לחצים וגם אם באים מחדרו של הבעלים/המו”ל, מלשכת ראש הממשלה או מלשכות שרים וממשיכים לעשות את שליחותם ומלאכתם העיתונאית נאמנה גם במציאות של ביטחון תעסוקתי פוחת במקצוע העיתונות”.

אמש התפרסמו בתכנית ‘המקור’ הקלטות של השיחות שהתקיימו בין ראש הממשלה נתניהו לבין המו”ל של ‘ידיעות’ נוני מוזס.

בשיחות נשמעו השניים משוחחים על אופן סיקורו של נתניהו בכלי התקשורת שבשליטת מוזס, כאשר בין הדברים אמר מוזס לנתניהו: “צריכים לנהל את העיתונאים. וזה קל אתה חושב לנהל את העיתונאים? כל אחד טאלנט עם החזה הנפוח שלו? צריך לדעת לעשות את זה. ואף אחד מהבעלים הקודם, מימן לא יודע לעשות את זה, רונלד לא יודע לעשות את זה, עם כל הכבוד למיכל ואבי, הם יודעים לנהל אותם? כי אתה היית צריך לעשות הפוך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זעזוע
    28/10/2019 10:05
    אריה
  1. למה מאיתן כבל הם לא מזועזעים?
    ?????????????