האם זו הסיבה שכחול לבן לא רוצים לשבת לשום משא ומתן עם הליכוד?

בריאיון לכאן רשת ב, אמר הח"כ מהליכוד: ""נתניהו לא יבקש ארכה, אין טעם. בכחול לבן רוצים בחירות כי הם מאמינים שאם לנתניהו יהיה כתב אישום, התוצאה שלהם בבחירות הבאות תהיה יותר גבוהה"
אריה ריבקינד
כ"א תשרי התש"פ / 20.10.2019 11:39

על רקע החזרתו הצפויה של המנדט שהעניק הנשיא לראש הממשלה בנימין נתניהו, הבהיר הבוקר (ראשון) חבר הכנסת דוד ביטן מהליכוד בראיון לתוכנית ‘הבוקר הזה’ עם אריה גולן ברשת ב, כי “נתניהו לא יבקש ארכה, אין טעם, כי כחול לבן לא מוכנה לשבת לשום משא ומתן”.

“עניין בלוק הימין הוא רק אמתלה לאי קיום משא ומתן עם הליכוד”, הדגיש.

ביטן הוסיף כי אם כחול לבן לא ישנו את התנהלותם, ייתכנו בחירות נוספות. “הם רוצים בחירות כי הם מאמינים שאם לנתניהו יהיה כתב אישום, התוצאה שלהם בבחירות הבאות תהיה יותר גבוהה”.

ביטן סיפר: “נתניהו ניסה להקים ממשלת אחדות, רק בימים האחרונים הוא נתן הצעה – ושוב נדחה”. לטענתו, בכחול לבן “לא מעוניינים בדבר”, בעוד הליכוד כבר עשה צעד של פשרה בהסכמה לנבצרות.

“נתניהו כבר הסכים לקבל את מתווה הנשיא אך כחול לבן אינה מוכנה”, אמר. “אין טעם להסכים למשהו אחר, כל עוד הם לא מסכימים לבסיס שהוא ממשלת אחדות בראשות נתניהו. הם מפרשים מהי אחדות מבחינתם ולא יורדים מהעץ”.

עם זאת, חבר הכנסת הוסיף: “אנחנו מחכים שכחול לבן יתעשתו ויבואו למשא ומתן”.

ביטן האשים את כחול לבן בהתעלמות מרצון הבוחר ואמר: “בכחול לבן מתנהגים כשופט וכתליין וכבר קבעו שבנימין נתניהו אשם ומסיים את תפקידו ההיסטורי. הם אינם יכולים לעשות את זה, הציבור נתן לנתניהו יותר ממיליון קולות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ביטן לפני שבועיים אמרת שהמנדט חוזר לפני כיפור- יש מצב שאין לך מושג?
    20/10/2019 17:43
    מיקי
  1. בכל זאת, אתה לא מספיק מקורב אם לא קודמת להיות שר