“הלוואי שגנץ יקים עם הערבים. נלך לבחירות אחרי חודש – וניתן בראש”

בהקלטה שפורסמה בחדשות 13, נשמע השר לשעבר ח"כ חיים כץ, בכינוס פוליטי שנערך ביום חמישי: "ממשלה עם הערבים - זה יחזיק חודש. הליכודניקים יבינו שלא יכול להיות אחמד טיבי בממשלה... איך קוראים לו, לראש הרשימה המשותפת? אני לא זוכר. עאודה ופאודה ברשימה"
אריה ריבקינד
כ"א תשרי התש"פ / 19.10.2019 22:53

בליכוד נערכים לכך שביום רביעי יפקע המנדט שהעניק הנשיא לראש הממשלה בנימין נתניהו להרכבת ממשלה – ובכירים במפלגה סבורים כי ישנה סבירות גבוהה לקיום בחירות נוספות.

בהקלטה שהגיעה לידי חדשות 13, נשמע השר לשעבר, ח”כ חיים כץ, בכינוס פוליטי שנערך ביום חמישי, בו התייחס לאפשרות של בחירות חדשות כתרחיש לא רע עבור המפלגה.

“עושים לך (לגנץ) טובה, אומרים לך בוא תעשה סטאז’, תלמד שנה. מדינה זה לא משחק”, נשמע כץ אומר בהקלטה. “הלוואי שהוא יקים ממשלה עם הערבים – זה יחזיק חודש, כולם יידעו את הפנים, נלך לבחירות אחרי חודש – וניתן בראש”.

בהמשך ההקלטה, נשמע  אומר: “הליכודניקים יבינו שלא יכול להיות אחמד טיבי בממשלה, ואיך קוראים לו, לראש הרשימה המשותפת? אני לא זוכר… עאודה ברשימה, ופאודה ברשימה, וזה לא עובד”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הקואליציה
    21/10/2019 13:56
    יגאל
  1. לבטים רבים לגבי העברת המנדט לידי מר גנץ הרמטכל לשעבר . חלקים בליכוד חושבים שיהיה לו לעשות ממשלה . ואני אומר הלואי שכולם בליכוד יתבדו. כי ביבי עצמו מוכן היה שהערבים יתמכו בו . הערבים חלק בלתי נפרד מהמדינה ולהם זכויות כמו לכל תושב . אם הרשימה הערבית תושיט יד כנה ואני מאמין שכן אני מעדיף את הרשימה הערבית על הרבה אנשים בליכוד שאינו מלוכד . מספיק לזלזל ברשימה הערבית .שאנחנו רואים ומכירים מוסלמים ונוצרים לא מעטים רופאים עורכי דין ואנשי עסקים נאמנים יותר מהיהודים . תשקלו בעצמכם לפחות 15 ליכודניכים לעומת הרשימה הערבית אין להם השכלה ואצילות כמו אנשי הרשימה . לכן הם פוחדים כי מילה של אותם ערבים שווה פי אלף מאות ליכודניכים.הגיע הזמן שנסק מהגזענות של בבניהו .

  2. הכנסת
    21/10/2019 14:01
    יגאל
  3. אם הערבים בכנסת יכולים להיות בכל תפקיד .למה להיות גזענים הריקודניכים.שיתקדמו עדיף על הסחטנים הדרעים .