‘פלא פלאים שאפרת התעוררה, לא יכולה אפילו להסביר את הפלא’

אפרת חזות, אשתו של האח אלעזר, שנפגעה יחד עם עוד ארבעה מבני המשפחה בפגיעת הברק בחוף זיקים ביום שלישי, ואושפזה במצב קשה בבית החולים 'ברזילי' באשקלון - התעוררה • אמא בישרה: "היא מגיבה מבינה רואה שומעת, שואלת מה עבר עליה. תודה, תודה לכל עם ישראל תודה"
חיים טוויל
י"ח תשרי התש"פ / 17.10.2019 13:44

שיפור במצבה של הצעירה שנפגעה קשה: אפרת חזות, הכלה של משפחת חזות מבאר שבע,  שנפגעה יחד עם עוד ארבעה מבני המשפחה בפגיעת הברק בחוף זיקים ביום שלישי, ואושפזה במצב קשה בבית החולים ‘ברזילי’ באשקלון – התעוררה הבוקר.

שלושת האחים ממשפחת חזות שנפגעו ממכת הברק שוחררו לביתם.

אמא של אפרת, אשתו של האח אלעזר, בישרה בצהרים: “פלא פלאים שאפרת התעוררה, מגיבה מבינה רואה שומעת, שואלת מה עבר עליה, קשה לה קצת לדבר. זה פלא פלאים, אני לא יכולה אפילו להסביר את הפלא הזה. תודה, תודה לכל עם ישראל תודה”.

אתמול אחר הצהרים נפטר מפצעיו האח הצעיר, אשר חזות ז”ל בן ה-14. הוא נטמן בלילה בבית העלמין בבאר שבע.

 

האח איתמר סיפר אתמול לאתר ynet על מה שאירע: “הם באו לצאת לכיוון היציאה ופגע ברק בכולם. הם הלכו בשורה, כולם עפו. איכשהו אחי הגדול עשה החייאה לאשתו, ראה שהיא לא בהכרה.

|תוך כדי שהוא מבצע לה החייאה הוא חזר לאחים הקטנים שלי, לעזור להם. בזמן הזה הוא קרא לאנשים לעזרה, הם הזמינו אמבולנס תוך כדי, ובזמן הזה הוא איכשהו מנסה לעזור להם עם יד משותקת, רגל משותקת ובלי כוח בגוף”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כתיב
    17/10/2019 15:10
    חוה
  1. אמא שלה – כותבים כך – אמה.