‘הלב שלי זעק’: כתב חדשות 12 במניין ‘יציאת הנשמה’ של אשר ז”ל

כתב חדשות 12 בדרום סיקר את האירוע הטרגי שפקד את משפחת חזות מבאר שבע - ומצא עצמו מתבקש להצטרף למניין לאמירת קדיש בשעת יציאת הנשמה של אשר ז"ל בן ה-14
יוני גרין
י"ח תשרי התש"פ / 17.10.2019 10:58

תמיר סטיינמן, כתב חדשות 12 בדרום,  סיקר את האירוע הטרגי שפקד את חמשת משפחת חזות מבאר שבע, שנפגעו ביום שלישי ממכת ברק בחוף זיקים.

בזמן פטירתו של אשר חזות ז”ל, הנער בן ה-14, מצא עצמו סטיינמן מתבקש להצטרף למניין ‘יציאת נשמה’ – ובהמשך העלה פוסט מרגש בדף הפייסבוק האישי שלו.

“לא הכרתי את אשר חזות ולא פגשתי אותו מעולם, אבל מותו העציב אותי מאוד. במשך כל היום הייתי קרוב אליו, הוא בטיפול נמרץ ילדים נע בין חיים למוות, כל כמה שעות מאבד דופק, עובר החייאה על ידי הרופאים, נאבק לנשום. ואני – מדווח על מצבו מעבר לדלת, לומד להכיר את המשפחה המיוחדת שלו, בין צילום לראיון עומד מהצד לוחש בשקט חצי תפילה מקווה כמו כולם לסוף טוב.

“אחר הצהריים זעקת כאב בוקעת מהחדר הסמוך, ואז כולם רצים פנימה בוכים (כדי להיפרד ממנו). אחרי דקה, משהי צועקת: ‘חסרים אנשים לקריאת קדיש כל מי שיכול בבקשה להיכנס דחוף’.

“פתאום אני מוצא את עצמי בתוך המחלקה ואשר, שעל מצבו דיווחתי כל היום, שוכב עכשיו ליד, ואני מזר מוחלט – הפכתי לרגע לחלק מהמשפחה שלו”.

הוא שיתף בתחושותיו:  “הלב שלו נדם, הלב שלי זעק על חוסר הצדק, על החיים הקצרים מדי שנגדעו במכת ברק מפתיעה”.

את הפוסט המרגש סיים במילים: “תודה אשר שבחייך חיברת המונים בתפילה, באחדות, ברגעים קטנים של ביחד. ועכשיו במותך כולם ביחד – עצובים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות