“למה הלך כזה ילד מתוק?”: מאות ליוו את אשר חזות ז”ל שנפגע מברק

מאות חברים ובני משפחה ליוו הלילה את אשר חזות ז"ל בן ה-14, תלמיד ישיבת 'נר שמואל' - בדרכו האחרונה • ראש הישיבה: "אשר עולה טהור, אחרי יום הכיפורים. הוא למד ללא הפסקה"
יוסף גרינבוים
י"ח תשרי התש"פ / 17.10.2019 01:56

מאות חברים ובני משפחה ליוו הלילה (חמישי) את אשר חזות ז”ל בן ה-14, תלמיד ישיבת ‘נר שמואל’ שנפגע ממכת ברק בחוף זיקים – למנוחות, בבית העלמין החדש בבאר שבע.

אשר ז”ל נפטר אחר הצהרים מפצעיו בבית החולים.

אלעזר, אחיו של אשר, סיפר בשיחה עם חדשות 12 על אחיו: “אשר היה ילד חייכן, מתוק, שלא עשה רע למישהו. יש לי 200 תמונות שלו בגלריה ואין אחת שהוא לא מחייך בה. היה תורם, ילד צדיק, פעיל, עוזר ודואג – כל החברים שלו אהבו אותו.

“הוא היה בן אדם עם אור על הפנים, למה הלך כזה ילד מתוק? הבקשה היחידה עכשיו היא להמשיך בתפילות. לא סיימנו את הפרויקט – גיסתי עדיין במצב קשה. יש עוד דרך ארוכה לכולנו, שתהיה קצרה בעזרת השם”.

הרב יאיר ישראל, ראש הישיבה בה למד אשר ז”ל, סיפר בהלוויה כי למרות הזמן הקצר שבו הספיק ללמוד בישיבה, מאז תחילת זמן אלול, “הוא היה רצוי לכל אחיו בישיבה ואהוב על כולם”.

הוא הוסיף: “הוא לא ויתר על התפילות בישיבה ביום הכיפורים. אשר עולה טהור, אחרי יום הכיפורים. הוא למד ללא הפסקה, עם חשק גדול לתורה. זה צער גדול מאוד. זמן שמחתנו הפך לאבל”.

המשגיח בישיבה ספד: “אש ירדה מהשמיים ולקחה קורבן ציבור. כל בית ישראל יבכו את השריפה הזאת”.

בבית החולים עדיין מאושפזים ארבעה מבני משפחת חזות, שנפגעו ממכת הברק. במהלך ההלוויה אמרו המלווים פרק תהילים לרפואת הגיסה אפרת, המאושפזת בבית החולים במצב קשה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות