טרגדיה: אשר חזות ז”ל, בן ה-14 שנפצע אנוש מפגיעת ברק – נפטר

המרכז הרפואי 'ברזילי' באשקלון הודיע אחר הצהרים: הנער שנפגע אתמול אנושות ממכת הברק בחוף זיקים - נפטר • הלווייתו: הערב בבית העלמין בבאר שבע • מהברק נפצעו עוד 4 ממשפחתו • דרעי: "בלב המום ומורתח אני שולח תנחומים כנים לרב שמעון חזות שליט״א על הטרגדיה הקשה"
חיים טוויל
י"ז תשרי התש"פ / 16.10.2019 17:20

המרכז הרפואי ברזילי הודיע אחר הצהריים (רביעי) כי הנער אשר חזות ז”ל, בן ה-14 שנפגע אתמול אנושות ממכת הברק בחוף זיקים – נפטר.

בהודעת בית החולים נאמר: “אנו מודיעים בצער כי הנער שנפגע אנושות ממכת הברק נפטר לפני מספר דקות. אנו משתתפים בצער המשפחה”.

הלוויתו תתקיים הערב בבית העלמין בבאר שבע.

יו”ר ש”ס, השר אריה דרעי, פרסם הודעת אבל:

“בלב המום ומורתח אני שולח תנחומים כנים לרב שמעון חזות שליט״א על הטרגדיה הקשה בהלקח בנו מחמדו הבחור היקר חיים אשר חזות ז״ל בן 14, תלמיד ישיבת נר שמואל, אשר נפגע ממכת ברק פתאומית והשיב את נשמתו הטהורה ליוצרה.

“הרב שמעון חזות שליט״א הינו איש חינוך ותיק ומוערך, מהפעילים הבולטים של תנועת ש״ס בבאר שבע והרוח החיה שמאחורי המהפכה הרוחנית בעיר. אדם המסור בלב ובנפש למען צרכי הרבים ומשקיע את כל מרצו בתחום החינוך.

“בשמי ובשם תנועת ש״ס כולה אנחנו משתתפים בצער המשפחה על האבידה הקשה מנשוא, ומתפללים להחלמתם המהירה של שאר בני המשפחה שנפגעו אף הם ממכת הברק, כלתו מרת אפרת בת שרה הזקוקה לרחמי שמים מרובים\ ובניו אלעזר, איתמר והבת פדות בתוך שאר חולי עמו ישראל. מן השמים תנוחמו ולא תדעו עוד צער”.

מוקדם יותר היום הוסיפו בני משפחת חזות, בהמלצת רבנים, לשמו של אשר את השם “חיים”, זאת לאור מצבו הקשה.

ד”ר גילי גבעתי, סגנית מנהל בית החולים ברזילי, עדכנה הבוקר על מצבו: “כתוצאה ממכת הברק הלב שלו הפסיק לפעול והוא עבר החייאה ממושכת”.

ממכת הברק נפצעו עוד ארבעה מבני משפחתו, עמם יצא לטיול של חול המועד – שני אחים, אחות ורעייתו של אח אחר.

 

האח איתמר סיפר לאתר ynet: “הם באו לצאת לכיוון היציאה ופגע ברק בכולם. הם הלכו בשורה, כולם עפו. איכשהו אחי הגדול עשה החייאה לאשתו, ראה שהיא לא בהכרה. תוך כדי שהוא מבצע לה החייאה הוא חזר לאחים הקטנים שלי, לעזור להם. בזמן הזה הוא קרא לאנשים לעזרה, הם הזמינו אמבולנס תוך כדי, ובזמן הזה הוא איכשהו מנסה לעזור להם עם יד משותקת, רגל משותקת ובלי כוח בגוף”.

אם המשפחה סיפרה: “הבנים שלנו יצאו לבלות בימי החג. הם מאוד אוהבים את הים, לשבת על החוף, להירגע, להסתכל על הים. כשהתחיל מזג האוויר הסוער הם התכוננו ללכת חזרה הביתה ואז היה הבום והברק פגע בהם.

“אנחנו אנשים מאמינים, מורים במסגרות דתיות, ומבינים שאי אפשר היה לצפות את זה. מזג האוויר יכול להיות קטלני. מקרה כזה מוכיח לנו כמה האדם קטן אל מול עוצמות הטבע. אנחנו מקבלים חיזוקים מכל עם ישראל ומבקשים להמשיך להתפלל לשלומם של הילדים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כואב הלב
    17/10/2019 02:15
    שרי
  1. תנחומים למשפחה היקרה ורפואה שלמה במהרה!