2 בחורים מביתר עלית נפצעו אנוש ובינוני בחזרה מי-ם • צפו בחילוץ

שני בחורים, תושבי ביתר עלית, נפצעו באורח קשה מאוד ובינוני בתאונת דרכים עם משאית שאירעה לפנות בוקר בכביש המנהרות, כאשר שבו משמחת בית השואבה בירושלים • התפללו
חיים טוויל
י"ז תשרי התש"פ / 16.10.2019 17:09

שלושה צוותי חילוץ והצלה פעלו לפנות בוקר (רביעי) בתאונת דרכים בין רכב פרטי למשאית בכביש המנהרות – בה נפצעו שני בחורים.

נוסעי הרכב, שני בחורים בשנות ה-20 לחייהם, נלכדו ברכב כשהם במצב קשה ובינוני.

התאונה אירעה סמוך לשעה 3:15 לפנות בוקר, כאשר הרכב בו נסעו הבחורים –  שהיו בדרכם משמחת בית השואבה בירושלים לביתם בביתר עלית, התנגש במשאית.

לוחמי האש מתחנות ירושלים, באמצעות כלי חילוץ ייעודיים לחילוץ מתאונות דרכים, חילצו את הלכודים מהרכב – והעבירו אותם לטיפול רפואי של אנשי הרפואה, אשר העבירו אותם להמשך טיפול רפואי בבית החולים.

פראמדיק מד”א אהרון אדלר שהיה בזירה סיפר: “מדובר בתאונה קשה מאוד בין משאית ורכב פרטי שנפגע בצד של הנוסע. נהג הרכב חולץ ראשון כשהוא סובל מחבלת ראש קשה ופונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים”.

“הנוסע שישב לידו היה לכוד גם כן ובמקביל לפעולות המורכבות של החילוץ ויחד עם כוח רפואה של צה”ל הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל ניתוח שטח חירום בחזה ומתן מרכיבי דם על מנת לייצב את מצבו. מיד כשהתאפשר הוא הועבר לניידת טיפול נמרץ ופונה לבית החולים כשהוא מחוסר הכרה. שני נוסעי המשאית שהתהלכו בזירה נבדקו בשטח ופונו במצב קל לבית החולים”.

מנהל יחידת הטראומה בשערי צדק, ד”ר אלון שורץ, סיפר: “הגיעו אלינו שני פצועים. האחד במצב בינוני ומצבו יציב. הפצוע השני הגיע חסר הכרה במצב קשה מאוד עם פציעה רב מערכתית מורכבת.

“לאחר טיפול ראשוני ביחידת הטראומה הועבר לחדר ניתוח. מצבו עדיין מאוד לא יציב ונשקפת סכנה לחייו”.

נא התפללו לרפואת מרדכי זאב בן ניחה לאה שנפצע אנוש וגבריאל שמעון בן חיה קילא שנפצע באורח בינוני.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות