הוסיפו את השם ‘חיים’ לנער בן ה-14 שנפצע אנושות מהברק בחוף זיקים

בני משפחת חזות מבאר שבע הוסיפו לשמו של בנם אשר בן ה-14 את השם חיים - בשל המצב הרפואי הקשה בו הוא מאושפז אם המשפחה: "אנחנו מקבלים חיזוקים מכל עם ישראל ומבקשים להמשיך להתפלל"
חיים טוויל
י"ז תשרי התש"פ / 16.10.2019 16:44

מכת הברק בזיקים: בני משפחת חזות מבאר שבע הוסיפו לשמו של אשר, בנם בן ה-14 את השם “חיים”.

אשר-חיים עדיין מאושפז בבית החולים ברזילי באשקלון במצב קשה מאוד – ונשקפת סכנה ממשית לחייו.

ד”ר גילי גבעתי, סגנית מנהל בית החולים ברזילי, עדכנה היום על מצבו: “הוא מאושפז במצב קשה מאוד, עדיין נלחמים על חייו. כתוצאה ממכת הברק הלב שלו הפסיק לפעול והוא עבר החייאה ממושכת”.

ממכת הברק נפצעו עוד ארבעה מבני משפחתו – שני אחים, אחות ורעייתו של אח אחר.

האח איתמר סיפר לאתר ynet: “הם באו לצאת לכיוון היציאה ופגע ברק בכולם. הם הלכו בשורה, כולם עפו. איכשהו אחי הגדול עשה החייאה לאשתו, ראה שהיא לא בהכרה. תוך כדי שהוא מבצע לה החייאה הוא חזר לאחים הקטנים שלי, לעזור להם. בזמן הזה הוא קרא לאנשים לעזרה, הם הזמינו אמבולנס תוך כדי, ובזמן הזה הוא איכשהו מנסה לעזור להם עם יד משותקת, רגל משותקת ובלי כוח בגוף”.

אם המשפחה סיפרה: “הבנים שלנו יצאו לבלות בימי החג. הם מאוד אוהבים את הים, לשבת על החוף, להירגע, להסתכל על הים. כשהתחיל מזג האוויר הסוער הם התכוננו ללכת חזרה הביתה ואז היה הבום והברק פגע בהם.

“אנחנו אנשים מאמינים, מורים במסגרות דתיות, ומבינים שאי אפשר היה לצפות את זה. מזג האוויר יכול להיות קטלני. מקרה כזה מוכיח לנו כמה האדם קטן אל מול עוצמות הטבע. אנחנו מקבלים חיזוקים מכל עם ישראל ומבקשים להמשיך להתפלל לשלומם של הילדים. אשר סובל מפגיעה בכל מערכות הגוף בגלל השוק החשמלי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות