אבי המשפחה שנפגעה: ‘הבן ביצע החייאה בבת, מתפללים לנס’

האח איתמר חזות שיחזר: "הם הלכו בשורה, פגע ברק בכולם – כולם עפו. אחי הגדול עשה החייאה לאשתו ותוך כדי חזר לאחים הקטנים לעזור להם עם יד ורגל משותקות" • סגנית מנהל בית החולים על האח הקטן: "כתוצאה ממכת הברק הלב שלו הפסיק לפעול והוא עבר החייאה ממושכת" • צפו
חרדים 10
י"ז תשרי התש"פ / 16.10.2019 11:09

שמעון חזות, אבי המשפחה מבאר שבע שנפגעה אתמול מברק בחוף זיקים, שיחזר הבוקר (רביעי), בשיחה עם אסף פוזיילוב מ’כאן חדשות’ את האירוע.

“הם יצאו לטייל בחול המועד. הם היו בדיוק בדרך חזרה לאוטו, ישבו על הספסל וזה מה שקרה להם. אנשים בקרבת מקום ברחו מרוב בהלה. הבן שלי ביצע החייאה בבת, מתפללים לנס”, אמר האב.

 

הוריה של אפרת, הגיסה שנפגעה, אמרו: “המצב עדיין קשה, היא עדיין מורדמת ומונשמת והדבר הכי חשוב שאפשר לעשות זה להתפלל”.

האח איתמר חזות שיחזר: “הם שמעו ברק מרחוק, פחדו, התחילו ללכת לכיוון היציאה. הם הלכו בשורה, פגע ברק בכולם – כולם עפו. אחי הגדול עשה החייאה לאשתו ותוך כדי חזר לאחים הקטנים לעזור להם עם יד ורגל משותקות”.

לאתר ynet סיפר איתמר: “הם באו לצאת לכיוון היציאה ופגע ברק בכולם. הם הלכו בשורה, כולם עפו. איכשהו אחי הגדול עשה החייאה לאשתו, ראה שהיא לא בהכרה. תוך כדי שהוא מבצע לה החייאה הוא חזר לאחים הקטנים שלי, לעזור להם. בזמן הזה הוא קרא לאנשים לעזרה, הם הזמינו אמבולנס תוך כדי, ובזמן הזה הוא איכשהו מנסה לעזור להם עם יד משותקת, רגל משותקת ובלי כוח בגוף”.

אם המשפחה סיפרה: “הבנים שלנו יצאו לבלות בימי החג. הם מאוד אוהבים את הים, לשבת על החוף, להירגע, להסתכל על הים. כשהתחיל מזג האוויר הסוער הם התכוננו ללכת חזרה הביתה ואז היה הבום והברק פגע בהם.

“אנחנו אנשים מאמינים, מורים במסגרות דתיות, ומבינים שאי אפשר היה לצפות את זה. מזג האוויר יכול להיות קטלני. מקרה כזה מוכיח לנו כמה האדם קטן אל מול עוצמות הטבע. אנחנו מקבלים חיזוקים מכל עם ישראל ומבקשים להמשיך להתפלל לשלומם של הילדים. אשר סובל מפגיעה בכל מערכות הגוף בגלל השוק החשמלי”.

מצבם של בני המשפחה שנפגעו עדיין ללא שיפור. האח הצעיר, אשר בן ה-14, עדיין במצב אנוש. אפרת, אשתו של האח אלעזר, במצב קשה. שני האחים והאחות במצב קל עד בינוני.

ד”ר גילי גבעתי, סגנית מנהל בית החולים ברזילי, עדכנה הבוקר על מצבו של אשר חזות בן ה־14: “הוא מאושפז במצב קשה מאוד, עדיין נלחמים על חייו. כתוצאה ממכת הברק הלב שלו הפסיק לפעול והוא עבר החייאה ממושכת”.

בריאיון לתוכנית ‘הבוקר הזה’ בכאן רשת ב היא הוסיפה כי נשקפת סכנה לחייו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    קריאת תהילים משותפת
    16/10/2019 14:43
    גל