מוישה אבוטבול והח”כים החדשים הגיעו לסיור – ולחצו על הכפתורים

אחרי סיור במשכן, הגיעו הח"כים החדשים לאולם המליאה, שם גילו הנבחרים לראשונה את מקומם לשנים הקרובות • הם גם זכו להתנסות במערכת ההצבעה הממוחשבת
אריה ריבקינד
כ"ו אלול התשע"ט / 25.09.2019 22:04

חברי הכנסת החדשים של הכנסת ה-22 סיימו את יום ההכשרה המיוחד שערכה מזכירות הכנסת, לקראת השבעתם בשבוע הבא.

יום ההכשרה החל במפגש חגיגי בלשכת יו”ר הכנסת ולאחריו נפתחה ההכשרה באולם ירושלים, בהשתתפות מנכ”ל הכנסת אלברט סחרוביץ’, מזכירת הכנסת, ירדנה מלר הורוביץ, היועץ המשפטי לכנסת, עו”ד אייל ינון ומנהלי המחלקות השונות הכנסת.

במהלך היום הוצגו לחברי הכנסת החדשים הכלים הפרלמנטריים בהם יוכלו להשתמש על מנת להשפיע על סדר היום הפרלמנטרי והציבורי: הצעות חוק, שאילתות, הצעות לסדר, נאומים בני דקה ועוד.

הח”כים החדשים גם קיבלו סקירה מקיפה על זכויותיהם וחובותיהם כחברי כנסת.

יום ההכשרה הסתיים בסיור מקיף במשכן: חברי הכנסת החדשים הכירו את ועדות הכנסת, חדרי הסיעות, מזנונים ועוד. בהגיעם לאולם המליאה, גילו הנבחרים לראשונה את מקומם לשנים הקרובות.

מזכירת הכנסת, ירדנה מלר-הורביץ פירטה מעל גבי דוכן יו”ר הכנסת את אופן הפעילות במליאה, והנבחרים זכו להתנסות במערכת ההצבעה הממוחשבת שבמליאה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מוישה אבוטבול עדיף על דרעי
    27/09/2019 12:34
    שרון רביב
  1. מוישה אבוטבול איש עדין, נעים שיחה התרגשתי לראות ראש עיר שהפסיד ומקבל את המנצחת בזרועות פתוחות, תמיכה ופירגון למרות הכאב הנוראי, זו מעלה גדולה לקבל את הטוב והרע באהבה. אין לי ספק שהוא יעלה במעט את תדמית ש”ס שנאז חסרתו של אריה דרעי נמצאת במגמת נסיגה, אם דרעי יעלם לנו מהמפה ועדיף שכך, לש”ס יש אריאל אטיאס החדש. בהצלחה.