3 מילדיה היו באוטובוס – והנהג ברח לאמא. ואז פרץ עימות עם הנוסעים

נהג אוטובוס של חברת 'נתיב אקספרס', שהיה בדרכו ממירון לירושלים, החליט שלא להמתין לנוסעים שאיחרו לחזור מהפסקת התרעננות - ושלושה ילדים נותרו באוטובוס ללא אמא • המעשה גרר עימות חריף עם הנוסעים שנותרו באוטובוס
חרדים 10
כ"ה אלול התשע"ט / 25.09.2019 15:55

נהג אוטובוס של חברת ‘נתיב אקספרס’ שנסע ביום שני ממירון לירושלים זומן לשימוע, לאחר שסירב להעלות נוסעת בתחנת הרענון – למרות ששלושה מילדיה שהו באותה העת בתוך האוטובוס.

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ’ הודיע בציוץ בטוויטר: “הנהג הזה כבר לא על ההגה. זומן לשימוע לפני פיטורין. מצד אחד נעבוד קשה בעזרת השם כדי לשפר את תנאי העבודה וחווית הנהיגה של נהגי התחבורה הציבורית. מגיע גם להם יותר. מצד שני לא נתפשר בשום אופן על איכות השירות שנעניק למשתמשי התחבורה הציבורית ונגלה אפס סובלנות לתופעות פסולות כאלה”.

לפי דיווח בערוץ 7, הסיפור התרחש על קו 992 ממירון לירושלים שמפעילה חברת ‘נתיב אקספרס’. בתחנת הרענון ‘אלונית’ בכביש 6 ירדה האם על מנת להרענן ובסיום ההפסקה סגר הנהג את דלתות האוטובוס והחל בנסיעה.

הנהג לא שעה לצעקות הנוסעים על כך שהוא משאיר בתחנה את האם כשילדיה לבד על האוטובוס – ובאוטובוס פרץ ויכוח בין הנוסעים שנותרו באוטובוס לנהג. במהלך הויכוח הנהג תועד מבצע תנועה מגונה לעבר הנוסעים, מה שהוביל לסערה גדולה אפילו עוד יותר.

חלק מהנוסעים זעמו על המעשה שלו וביקשו שיתנצל אבל הוא לא חזר בו מהמעשה.

מחברת ‘נתיב אקספרס’ נמסר בתגובה, כי הנהג הוזמן לבירור ולשימוע ועד אז הוא מושעה מעבודתו. “לא מקובל עלינו שנהג שלנו יעשה דבר כזה ולא משנה מה הסיבה. הוא עובד עם ציבור והוא צריך לגלות סבלנות ולהתנהג בנימוס. הלקוחות תמיד צודקים גם כשהם טועים. כל הטענות לגבי נוסעים שהושארו מאחור נבדקות על ידי החברה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תמיד האזרח צודק
    27/09/2019 14:19
    אמיץ נהג בחופש חג
  1. לכו תראו מה עושים בי ביתר עילית וכו’ עם מגעיל