ביבי: ‘אין מגעים עם ליברמן’ – והוא חשף: מי נפגש עם פורר?

אתמול אמר נתניהו לסיעת הליכוד: “אין מגעים עם ליברמן, כולם מבינים את היעד” • אלא שבצהרים סיפר יו"ר ישראל ביתנו בפוסט: יו"ר הסיעה, ח"כ עודד פורר, נפגש אתמול עם השר זאב אלקין • ליברמן: "ישראל ביתנו לא מתואמת עם אף אחד" • ועם מי הוא לא יישב "בשום תנאי ובשום נסיבות"?
אריה ריבקינד
כ"ד אלול התשע"ט / 24.09.2019 16:05

למרות הצהרת נתניהו שלא יהיו מגעים עם אביגדור ליברמן, השר זאב אלקין מהליכוד נפגש אתמול עם יו״ר סיעת ישראל ביתנו, ח”כ עודד פורר.

אתמול אמר ראש הממשלה לחברי סיעת הליכוד בישיבה: “אין מגעים עם ליברמן, כולם מבינים את היעד”.

מי שחשף את הפגישה הוא  יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן, שכתב בחשבון הפייסבוק שלו:

“בהמשך לפרסומים, לספינים ולפרשנויות השונות על המגעים להקמת ממשלה, אני רוצה לעדכן בכמה דברים:

“כהמשך לפגישתו מאתמול של יו”ר סיעת ישראל ביתנו, ח”כ עודד פורר, עם השר זאב אלקין, היום הוא נפגש עם ח”כ אבי ניסנקורן.

אני רוצה להבהיר פעם נוספת: מפלגת ישראל ביתנו לא מתואמת, לא עם כחול לבן, לא עם הליכוד ולא עם מפלגת ‘הפיראטים’. המחויבות האחת והיחידה שלנו היא לציבור הבוחרים שהצביעו עבורנו ונתנו בנו אמון ב-17 בספטמבר. לכן, כל ההבטחות שלנו מלפני הבחירות הן התחייבות ברזל גם לאחר הבחירות.

כבר אמרתי לא פעם, שבעת הזו, כאשר מדינת ישראל מתמודדת עם אתגרים ביטחוניים וכלכליים, אני מייחל להקמת ממשלת אחדות לאומית ליברלית רחבה. למעשה, לשם כך שתי המפלגות הגדולות לא זקוקות לאף מפלגה אחרת. יחד יש להן 64 מנדטים.

למען הסר ספק, אני סבור שישראל ביתנו צריכה להיות חלק ממשלה כזאת, אבל בשום תנאי ובשום נסיבות לא נשב עם החרדים, המשיחיים, הרשימה המשותפת והמחנה הדמוקרטי.

בנוגע לשאלת בחירת יו”ר כנסת או חקיקת חוקים מהותיים, הדבר חייב להתבצע אך ורק לאחר שתתבהר התמונה לגבי הרכב הקואליציה וזהות ראש הממשלה. לגבי כל יתר הנושאים, ההתייחסות שלנו תהיה לגופו של עניין”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ליברמן
    24/09/2019 17:26
    פושקין
  1. אסור בשום פגישה להכניס את אביגדור ליברמן:ציניקן,שקרן,בוגד ולא שווה להיות בשום תפקיד בממשלה.שישב בצד.דקטטור

  2. נמאס כבר לשמוע מהמתוסבך הזה
    25/09/2019 01:51
    יהודה
  3. אל תתנו לו במה!