פגישת אחדות? בני גנץ ממשיך להחרים את סמוטריץ׳ ויענקל ליצמן

בכיר בכחול לבן אחרי המפגש של גנץ עם נתניהו וריבלין והודעת רה"מ לראשי 'בלוק הימין': "נתניהו יודע שלא נשב עם ליצמן וסמוטריץ׳, ובטח לא איתו כראש ממשלה" • גנץ בהודעה לחברי סיעתו: "הציבור בחר בשינוי ואין לנו כוונה לוותר על הובלתנו, עקרונותנו או על השותפים הטבעיים שלנו"
אריה ריבקינד
כ"ד אלול התשע"ט / 24.09.2019 00:08

יו”ר כחול לבן בני גנץ שנפגש הערב (שני) ביחידות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בבית הנשיא, זעם על הצהרת נתניהו לפיה הוא מחויב ל’בלוק הימין’ שהקים עם החרדים ומפלגות הימין.

“כפי שאתם יודעים, פגשתי הערב את ראש הממשלה לבקשת הנשיא במעונו”, אמר גנץ לחברי סיעתו. “בפגישה דובר רבות על אחדות (מזכיר שזו תפיסותינו מיום הקמתנו). בפגישה הבהרתי שהדרך לאחדות עוברת דרך מהות ודרך הדברים שהבטחנו לציבור שבחר בנו”.

גנץ הדגיש: “הציבור בחר בשינוי ואין לנו כוונה לוותר על הובלתנו, עקרונותנו או על השותפים הטבעיים שלנו לדרך הזו. מחר יפגשו לשיח ראשוני ראשי הצוותים של הליכוד וכחול לבן בלבד”.

גורם בכחול לבן אמר לאחר הפגישה כי לדעתו אין שום כוונה רצינית מצד נתניהו לחתור לאחדות.

“הם מדברים בשתי שפות שונות. ביבי מרמה, מושך לבחירות שלישיות בכל הכוח. הרי הוא יודע שלא נשב עם ליצמן וסמוטריץ׳, ובטח לא איתו כראש ממשלה. הדיון הוא לא מי יהיה ראש ממשלה ראשון. הדיון הוא על אידיאולוגיה”, אמר הגורם.

לאחר הפגישה עם גנץ בבית הנשיא שוחח ראש הממשלה עם ראשי ‘בלוק הימין’.

בהודעת דובר הליכוד נאמר:

ראש הממשלה נתניהו עידכן כעת טלפונית את ראשי בלוק המחנה הלאומי בפגישתו עם נשיא המדינה ועם בני גנץ.

ראש הממשלה הדגיש שהפגישה הייתה עניינית.

ראש הממשלה נתניהו אמר לראשי הבלוק כי הוא הדגיש בפגישה שהוא מייצג את כל המחנה הלאומי, פועל בשמו ומנהל מטעם כל הבלוק את המשא ומתן: ״אני מחוייב למה שהבטחתי לכם״.

עוד בנושא:

ביבי וגנץ הודיעו: ראשי צוותי המו”מ של שתי המפלגות יפגשו מחר

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גוש הלאומי
    24/09/2019 00:21
    אלכסנדר
  1. ממתי החרדיות הן לאומיות? מעולם לא היו ולעולם לא יהיו ,על מה מלינים החרדים? הרי הם אמרו כי יתמכו רק בנתניהו אז ראוי שגנץ יתעלם מהם.הפוסל במוחו הוא פוסל.

  2. לדרוש בחירות חוזרות
    24/09/2019 00:58
    לא ממשלת אחדות
  3. הפעם יהיה זמן לחוקק את חוק המצלמות בכל מקום בארץ ואז זיופי הקולות של השמאלנים התגלו בארץ וכלונותם יהיה חשוף לרבים. דרך אגב עוצמה יהודית היתה צריכה לעבור אבל זיפו להם תפתקים כגון נקודות ליד האותיות והחלפת שמם עם רשימת נועם שהם ידוע פרשו…

  4. גנץ הדיוט
    24/09/2019 08:20
    אמיר
  5. גנץ טוב שאתה הדיוט מושלם

  6. סמאלנים עלובים
    24/09/2019 18:21
    אליהור
  7. אז מה הבטחת למפלגות הערביות את אוסלו 2 ?