דרוקר: נתניהו בוחן חנינה • ביבי: ספין שקרי לפגוע בקואליציית הימין

עיתונאי חדשות 13 טוען כי רה"מ בודק באופן חשאי היתכנות לכך שהנשיא יעניק לו חנינה לפני משפט בתמורה לפרישה מהחיים הציבוריים • לישכת נתניהו: "ספין שקוף ושקרי שכל מטרתו לפגוע בקואליציית הימין. הממשלה האפשרית היחידה היא ממשלת אחדות"
דוד ליבוביץ
כ"א אלול התשע"ט / 21.09.2019 20:16

נתניהו בוחן אפשרות לבקש חנינה – בתמורה לעזיבת הזירה הפוליטית. כך טוען הפרשן הפוליטי של חדשות 13, רביב דרוקר.

על פי הדיווח, ראש הממשלה בנימין נתניהו בוחן כבר חודשים ארוכים באופן דיסקרטי את האפשרות לבקש חנינה מהנשיא – בתמורה לעזיבת החיים הציבוריים.

מדובר על מתווה קו 300, שמשמעותו קבלת פטור מכל התיקים שבהם הוא מעורב ויציאה מהזירה הפוליטית. נתניהו שוחח בעניין לפחות עם אדם אחד, והביע פסימיות לגבי האפשרות שנשיא המדינה ריבלין יאשר את ההצעה.

עד כה נעשה גישוש מול בית הנשיא מטעם ראש הממשלה. למשכן הגיע שליח מטעם נתניהו – אחד שניתן להכחיש את הקשר אליו. התשובה שהוא קיבל היא שחוות דעתו של היועץ המשפטי לממשלה תהיה ככל הנראה מכרעת בהחלטה אם לאשר את המתווה.

מטעם נתניהו נעשו בדיקות רבות בעניין, מבחינה תקשורתית ומשפטית.

בין היתר נראה כי מי שהיה מעורב בעניין הזה הוא יצחק הרצוג, שקרא בעבר לתת חנינה לנתניהו על סמך מתווה קו 300. לא ידוע מה אופי המעורבות, ובתגובה לדברים נמסר מהרצוג כי הוא מכחיש מעורבות.

מטעם ראש הממשלה נמסר: “ספין שקוף ושקרי שכל מטרתו לפגוע בקואליציית הימין. הממשלה האפשרית היחידה היא ממשלת אחדות, וזאת אפשר להשיג רק בהידברות.

“לכן, הסירוב של גנץ לפגוש את נתניהו הוא ניסיון לגרור את המדינה לבחירות שלישיות. אין כל שחר לדיווחים השקריים על כוונה של ראש הממשלה להגיע להסדר טיעון. פרקליטיו של ראש הממשלה  יופיעו לשימוע כמתוכנן ויציגו בו טענות מוחצות”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ביבי זקוק לפסיכולוגית
    21/09/2019 21:50
    שמואל
  1. עדיין.לא הפנים שהוא הלוזר בבחירות האלו.עדיין ממשיך להסית נגד עיתונאים.אומר לביבי מה שאמר רק לפני ימים אחדים לבני גנץ ביבי תיתביש לך.

  2. בית משפט תקשורתי
    22/09/2019 08:33
    אורי
  3. המשפט של ביבי נפתח בתקשורת כבוד השופטים זבי החוטם פלג גליקמן דרוקר ודנה וייס כבר קבעו וחתמו את גזר הדין מנוי וגמור איתם שביבי נתניהו אשם ועליו לפרוש ואל לו להרגיז את היועץ המשפטי מנדל בליט שיבוא עים בטן מלאה עליו וששי ניתן יהיו לפני עזיבתו המלצה מסודרת בענין תיקו של ראש הממשלה. אני טוען יותר טוב במקום שהדליפו לעיתונאים מנדל בליט שי ניצן ולי את בן ארי שיבוא הם ישר לערוץ 12 ויעשו משפט ראוה ומשפט שדה גם יחד לראש הממשלה עים מאיומים עים הדלפות עים הכפשות ובסופו יקבעו גזר דין מוות סופי ומוחלט.

  4. חנינה לנתניהו
    22/09/2019 08:49
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. ושקט לכולנו

  6. דרוקר
    22/09/2019 10:44
    יפה
  7. מכוער