איש התקשורת השמאלני ערד ניר תמך בציוץ נגד ביבי – ועורר סערה

איש התקשורת המזוהה עם השמאל - ערד ניר תמך בציוץ בו נרמז כי לראש הממשלה מגיע עונש מוות • יאיר נתניהו פנה לעורך המהדורה המרכזית של חדשות 12: "מה היית עושה לעמית סגל במקרה הפוך?" • ערד ניר הסיר את ה'לייק' והתנצל
קובי פינדרוס
כ"א אלול התשע"ט / 21.09.2019 20:10

איש התקשורת מחדשות 12, ערד ניר, עשה לייק לציוץ נגד ראש הממשלה – ועורר סערה.

בציוץ בו תמך ניר, המזוהה עם השמאל, נכתב: “החנינה היא דיבור ויוזמה מטופשים. הדיון צריך להיות בהחזרתו החד פעמית של עונש מוות”.

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, פנה ליניב הלפגוט, עורך המהדורה המרכזית של חדשות 12: “מה היית עושה לעמית סגל אם היה עושה לייק לקריאה לרצח של בני גנץ? הי ערד ניר איזה ליברלי נאור גילינו שאתה. אל תדאגו אבל! לא מעריב ולא ערוץ 12 אפילו ינזפו בהם. אין פה שום הסתה, רק חופש ביטוי והומור”.

ערד ניר הגיב לנתניהו: “לא ראיתי את הדברים כפי שאתה מבין אותם. התייחסתי אליהם כאל הצגה אבסורדית של נרטיבים שונים. מכיוון שבשום שלב לא התכוונתי למה שיוחס לי, משכתי את הלייק ואני מתנצל!”.

בהמשך הוסיף נתניהו הבן: “מיותר לציין שכל אותם ‘נאורים’ שתומכים בעונש מוות על סיגרים וכתבה חצי אוהדת ב’וואלה רכילות’, יקראו לך פשיסט אם תתמוך בעונש מוות למחבלים ערבים ששיספו גרונות של ילדים יהודים כמו במקרה של משפחת פוגל”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מי זה ערד ניר?אהה..הגניחט עם הבלורית ומשקפי הינשוף
    21/09/2019 22:34
    דניאל
  1. לא להאמין.היוצמח המשחק אותה איש תקשורת אינטיליגנט בעד עונש מוות לראש הממשלה. אהבל המתלהב מ”המצב” עד שברח לו הלייק.למתלהבים אנו אומרים שאין למהר ולהרוג את נתניהו.הוא עוד יוציא את נשמתכם לאט אך בטוח.

  2. ערב ניר
    21/09/2019 22:38
    יהודי אמיתי
  3. הכל בהומור מר ערד ניר
    אני רק רומז והכל בהומור
    אולי נהיה יעילים ואם מדובר בהפעלה חד פעמית של עונש מוות
    נטפל בכמה שיותר שמאלנים באותו האקט
    מה דעתך תעשה בבקשה לייק