מריח דם? עיתונאי ב’כאן’: טעיתי כשהייתי הוגן ולא תקפתי את ביבי

ראש הדסק לענייני ערבים בתאגיד השידור הציבורי 'כאן': "במשך שנים נמנעתי מלהביע בפומבי את דעתי על נתניהו, מודה שטעיתי" • אחד המגיבים: "כ'עיתונאי' אתה מתנצל על זה שכביכול לטענתך היית אובייקטיבי .. האמת? ראיתי אלפי ציוצים. כזה מביך עוד לא היה"
אבי כץ
כ' אלול התשע"ט / 20.09.2019 14:46

העיתונאי ערן זינגר, ראש הדסק לענייני ערבים בתאגיד השידור הציבורי ”כאן”, מתחרט שלא ניצל את המיקרופון שניתן לו מתוקף תפקידו – כדי לתקוף את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

”לכל אורך עבודתי כעיתונאי לא הבעתי עמדה פוליטית בשידור, למרות שיש מי שבטוחים שהם יודעים למי אני מצביע על-פי דיווחיי וציוציי”, כתב זינגר בחשבון הטוויטר שלו.

הוא הוסיף: ”במשך שנים נמנעתי מלהביע בפומבי את דעתי על נתניהו, ואם נשאלתי, הקפדתי להיות הוגן ולמנות את צעדיו החיוביים לצד השליליים. מודה שטעיתי”.

בהמשך טען זינגר: ”עידן נתניהו ייזכר כזמן שבו כל הבעת ביקורת הפכה לא לגיטימית וסומנה מיד כבגידה, מימין וגם משמאל. היחידים שעמדו על המשמר הם קבוצה קטנה של עיתונאים ופוליטיקאים שלמדו על בשרם מי האיש ונמלטו ממנו. אחרי שביבי ירד מהבמה הציבורית, הציבור יבוא חשבון עם השתקנים”.

דבריו של זינגר זכו לביקורת חריפה.

שרה העצני-כהן מתנועת ‘ישראל שלי’ הגיבה: ”עיתונאי ברשות השידור הציבורית, חושב שהוא עשה עבודה אובייקטיבית ומקצועית (אני שמעתי אחרת, אפילו מקולגות, אבל ניחא) ועכשיו הוא מצטער שלא נקט עמדה נגד נתניהו כי הוא לא אוהב את הנורמות הפוליטיות שלו. הגיוני סך הכל. השידור הציבורי, שלך ובשבילך”.

מאיר הירשמן, הגיב: “טעיתי שהייתי הוגן. לפנתיאון”.

וירון אברבוך הגיב: “אז כ’עיתונאי’ אתה מתנצל על זה שכביכול לטענתך היית אובייקטיבי .. האמת? ראיתי אלפי ציוצים. כזה מביך עוד לא היה”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עיתונאי בגרוש
    23/09/2019 10:52
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. לא אוהב לשמוע אותו , מדבר באריכות רבה ובקושי רב ניתן לדלות איזושהי אינפורמציה מדבריו

    • אברימלה   08/10/2019 21:04

      אולי אתה טיפש מכדי להבין מה שהוא אומר.