אלקין: מציע לשמאל לא לצהול • כץ: ביבי נשאר המועמד היחיד שלנו

פורר: תמליץ על מי שיקים ממשלת אחדות לאומית - בלי חרדים • כחלון: "מנהיג תנועת הליכוד הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו והוא המועמד הבלעדי
חרדים 10
י"ח אלול התשע"ט / 17.09.2019 22:33

שר החוץ ישראל כ״ץ מבהיר הערב (שלישי) כי נתניהו נשאר המועמד היחיד של הליכוד לראשות הממשלה.

“בכוונתנו להמתין לתוצאות האמת של הבחירות, אולם ברצוני להבהיר כבר בשלב זה, כפי שהודעתי בעבר: בנימין נתניהו היה ונשאר מועמדו היחיד של הליכוד לראשות הממשלה.

“כאשר יפורסמו תוצאות האמת, נפעל יחד עם שותפינו לדרך להקים ממשלה יציבה, שתוביל את מדינת ישראל מול האתגרים בפניהם היא ניצבת בשעה זו”.

גם משה כחלון צייץ: “מנהיג תנועת הליכוד הוא ראש הממשלה בנימין נתניהו והוא המועמד הבלעדי מטעמה להמשיך ולכהן כראש ממשלה”.

השר זאב אלקין מבהיר כי נתניהו הוא המועמד לראשות הממשלה: “לכל הצוהלים בשמאל שמנסים להתערב ולהכתיב לתנועת הליכוד מי ינהיג אותה כדאי שתפנימו כמה דברים – הליכוד היא מפלגה דמוקרטית (בין האחרונות במדינת ישראל) ונתניהו הוא היו”ר נבחר של הליכוד ומועמדנו לראשות הממשלה”.

ח”כ מיקי זוהר מהליכוד התייחס לתוצאות המדגמים: “המצב לא פשוט ומאוד מורכב. התחייבנו שנקים ממשלת ימין, ולא ממשלת אחדות. אין שום כוונה לוותר על נתניהו. זה סוג של מבוי סתום”.

ח”כ עודד פורר, מספר 2 בישראל ביתנו אמר במשדר ‘כאן חדשות’, כי מפלגתו תמליץ על מי שיקים ממשלת אחדות לאומית – בלי חרדים.

בכירים בימין תוקפים בחריפות את מפלגת עוצמה יהודית עם פרסום תוצאות הבחירות. “בן גביר העלה את שלטון השמאל. איתמר בן גביר החריב את סיכויי הימין. זו פעם חמישית. הוא התנהל בצורה כמעט פושעת”, מסרו.

יו״ר העבודה-גשר, ח״כ עמיר פרץ בפניה לכל פעילי העבודה-גשר: ״מודה לכולם על המאמץ האדיר שלכם ומבקש מכם להמתין עד אשר יגיעו תוצאות האמת וכל חברינו שנמצאים בקלפיות ישלימו את מלאכתם״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות