‘דה מרקר’ בהסתה: “הסכנה הגדולה ביותר למדינה נמצאת במגזר החרדי”

'דה מרקר' צייץ: "לא האיום האיראני או הטרור העזתי - הסכנה הגדולה ביותר למדינת ישראל נמצאת במגזר החרדי. ליברמן וכחול לבן לא טועים כשהם מתמקדים בזה" • לצד תמונת ילדים קוראים 'שמע ישראל' • לפיד: "מה זה אומר על העתיד של הילדים שלנו?" • מאוחר יותר התמונה הוחלפה
אבי כץ
ט"ז אלול התשע"ט / 16.09.2019 14:51

עיתון ‘דה מרקר’ פרסם הבוקר (שני) כתבה מאת מירב ארלוזורוב, תחת הכותרת “איום על עתיד המשק הישראלי: רק 41% מתלמידי כיתה א’ בחינוך החילוני”.

לצד הכתבה הופיעה תמונה של ילדים חרדיים בעת אמירת ‘שמע ישראל’.

בציוץ בעמוד הטוויטר של העיתון נכתב, לצד לינק לכתבה: “לא האיום האיראני או הטרור העזתי – הסכנה הגדולה ביותר למדינת ישראל נמצאת במגזר החרדי”.

ח”כ יאיר לפיד,  מיהר לצייץ: “מה זה אומר על העתיד של הילדים שלנו?” – וחטף מהגולשים.

ב’דה מרקר’ החליפו בהמשך את התמונה.

הגולשים ברשת החברתית טוויטר הגיבו:

הפעיל החברתי רן כרמי בוזגלו השיב ללפיד:

 

 

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    החלנה!
    16/09/2019 20:25
    רות
  1. זה פשוט מדהים מה שקורה פה.
    ישראל – 2019, מדינת היהודים!
    והיהודים הם נגד עצמם!
    ילדי ישראל טהורים שקוראים שמע ישראל – סמל מובהק של יהודי – לא חרדי, לא דתי, לא חרד”לי ולא חילוני או כל כינוי אחר, אלא פשוט יהודי! הופכים לתמונת נושא נגד הדתה.
    אני כל הזמן שואלת את עצמי אם במקום תמונה כזו, היו מפרסמים תמונה של ילדים אתיופים בחצר ביה”ס ותחת התמונה היו רשומות המילים הבאות: ‘איום על עתיד המשק הישראלי: יותר מ50% מתלמידי כיתה א’ בחינוך האתיופי” או לחילופין ערבי או תמונה ממצעד הגאוה בה היה רשום ‘קהילת הלהט”בים מתרחבת – אימה!’ מה היו המשכילים ואנשי החינוך והרוח מגיבים אז: גזענות, השפלה, אי קבלת האחר, צמצום, עתיקות ועוד ועוד מילים מכובסות ויפות שאינן נכונות אפילו רק לאותן שורות מצומצמות ואין בהן כדי להוכיח דבר על כותב השורות, כי אם בנו או ביתו יעזו להנשא או רק לצאתן עם כהה עור או ערבי או לצאת מהארון הם ילחמו בהם בכל הכח עד זוב דם.
    יותר מכך – מה היתה החברה הנפגעת מגיבה – ראינו את הפגנות האתיופים האלימות (נגד אלימות ;)) לפני כמה חודשים והערבים ידועים בכח הזרוע
    אבל כשהורים! בוחרים לילדיהם מסגרת מסורתית כי הם מבינים שאיננו מתכחשים ליהדותנו גם אם אנו חילונים, ואיננו מעוניינים בחינוך לגסות רוח ואנוכיות אז זה כבר הדתה, זה מקום להכפשה וגזענות של מגזרים שלמים חוצים חברה ישראלית שלימה שמאמינים בסמל העם היהודי ‘שמע ישראל’ ועוד כמה אקטים יהודים בסיסיים.
    ולמי שלא יודע – כשטומי לפיד ז”ל היה על ערש דווי בשעותיו האחרונות, יאיר לפיד, כן האיש והשנאה (העצמית הייתי מגדירה) פנה לח”כ אריה דרעי לסדר קריאת שמע ליד מיטת אביו הגוסס. כי בשעת האמת כולנו מאמינים כולנו יודעים כי ה’ הוא המלך.
    וכשבית המשפט ה”נאור” נלחם נגד הפרדה מגדרית, הדתה – אני הייתי קורית לזה ‘החלנה’ כי מכריחים ציבור חרדי שלם, לשבת שלא בהפרדה נגד אמונתו ורצונו.
    כל רצונו של יאיר לפיד ושות’ הוא החלנה, מה קורה פה לדמוקרטיה? איפה אנשי הרוח וההשפעה? למה להכריח בנ”א לעשות או להאמין בדברים שאינו מאמין בהם.
    כל קמפיין נגד הדתה הוא החלנה!!!
    והציבור החרדי – דמו הותר, ובמקום לצאת לרחובות ולשרוף ניידות ולהפוך רכבים על נהגיהם כמו בהפגנות אחרות, הוא שותק אל פני המסיתים וממשיך להאמין בדרכו הסלולה בשקט ובתעצומות רבות.

  2. אויבך אנשי ביתך
    17/09/2019 09:47
    יוני
  3. חסר רק שיבנה גדר מפרידה ליהודונים המיותרים והמזיקים למדינה.ראש נאצי