לשקד נמאס מהשנאה האישית של נתניהו – וזה מה שהיא מצפה ממנו

איילת שקד ב'שישי תרבות' בגבעתיים לנתניהו: "״מצפה  שתשים בצד שנאות אישיות לא רלוונטיות, צריך לעבוד יחד" • "ראש הממשלה צריך להתעסק בהגדלת הגוש ולא בקניבליזציה של ימינה"
אריה ריבקינד
י"ג אלול התשע"ט / 13.09.2019 13:03

יו״ר ‘ימינה’ איילת שקד, הזהירה היום (שישי) ב’שישי תרבות’ בגבעתיים מ’תוכנית המאה’ של הנשיא טראמפ אשר עלולה לכלול חלוקת ירושלים והקמת מדינה פלסטינית ביהודה ושומרון.

“תכנית המאה היא בעצם תכנית מובלעות. ישובים יהודים יהיו מוקפים בפלסטין. זה יקרה מיד אחרי הבחירות. רק ימינה תבלום זאת”, אמרה שקד.

לדבריה, ״ראש הממשלה הסביר מה הדברים הטובים שנקבל מתכנית טראמפ, אבל לא מה הדברים הרעים – שאנחנו יודעים שזה חלוקת ירושלים ושכל היישובים היהודים יהיו כמו מובלעות בשטח של המדינה הפלשתינית”.

היא הוסיפה: “ראש הממשלה צריך להתעסק בהגדלת הגוש ולא בקניבליזציה של ימינה. כל הקהל הימני ייצא להצביע. וצריך להצביע רק למפלגות שעוברות את אחוז החסימה. בכל מערכת בחירות הוא תוקף אותנו, את השותפים הטבעיים שלו. אתה לא רואה אותו עושה את אותם סרטונים על דרעי או על ליצמן. אלא רק על עלינו.

“אני אומרת שוב – אנחנו צריכים לעשות מאמץ כדי להגדיל את הגוש. הוא לא צריך להוציא סרטונים לא עלי ולא על אף אחד מהשותפים הטבעיים שלו”, אמרה שקד. ”ב-2009 לציפי לבני היו יותר מנדטים אבל נתניהו קיבל את הרכבת הממשלה כי היה לו גוש. בבחירות האחרונות נתניהו הפסיד לנתניהו כי הוא שתה את המפלגות האחרות, ולכן אנחנו וזהות לא עברנו את אחוז החסימה”.

לדבריה, ”מי שרוצה ממשלת ימין חייב להצביע ימינה. עם חמישה מנדטים למפלגת הימין האידיאולוגית ימינה – זו לא תהיה ממשלת ימין. זה לא משנה אם מספר 35 בליכוד תהיה או לא תהיה בממשלה. זה משנה אם אנחנו נהיה גדולים”.

היא פנתה אל נתניהו ואמרה: ״מצפה  שתשים בצד שנאות אישיות לא רלוונטיות, צריך לעבוד יחד”.

על ההסתה של מפלגות השמאל נגד הציונות הדתית אמרה שקד: “ההסתה של ליברמן וגנץ-לפיד נגד כל הדתיים וחרדים היא בעיני חרפה. בני גנץ ישב במטכ”ל עם הרב פרץ והם גם חברים טובים. אבל גנץ ראה כמה סקרים שלפיד הראה לו שזה טוב לתקוף את הדתיים ולכן הוא החליט להדיר את הדתיים. מה זה הדבר הזה, אי אפשר לחיות ביחד?

“זו נהייתה אופנה בבחירות האלה שכל מה שמריח קצת כמו יהדות צריך לתקוף. אני אישה לא דתייה שעומדת בראש גוש מפלגות דתיות ולא דתיות – אנחנו נוהגים בדיוק הפוך, מדברים על המשותף והאחדות ולא על ההסתה והקיטוב”, הדגישה שקד.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אחדות
    13/09/2019 15:31
    שלם
  1. איילת שקד אומנם בהגדרה פשוטה איננה. שומרת מצוות אך ברור לגמרי שכל האישיות שלה בנוייה על ערכי התורה וכבוד לתורת ישראל. בהצלחה להובלה המיוחדת שלה אני הצבעתי עד היום ש”ס ועכשיו ימינה היא תייצג את הדתיים הכי טוב את כלל עם ישראל

  2. אור
    14/09/2019 21:55
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. מברכת אותך..בהצלחה גדולה.אישה עם יושרה ונאמנות לעם
    ישראל..ישר כח גדול..תרימי ראש..אנחנו איתך..
    אוהבים עם ישראל..