סמוטריץ’: נועם ו’עוצמה’ לא עוברות את אחוז החסימה – “ריד מיי ליפס”

שר התחבורה על נתניהו: "הוא הכי מתאים להיות ראש הממשלה" • על היחסים עם הנשיא טראמפ: "מוטרד מחילופי גרינבלט ופיטורי בולטון" • על הורדת נתניהו מהבמה באשדוד: "מה אנחנו רוצים? שהוא יישאר על הבמה ויסתכן?"
חרדים 10
י"א אלול התשע"ט / 11.09.2019 11:03

שר התחבורה, ח”כ בצלאל סמוטריץ’, התייחס הבוקר (רביעי) בכנס הבחירות של קבוצת הג’רוזלם פוסט-מעריב, המתקיים במלון דניאל בהרצליה – לביקורת שהעביר בעבר על ראש הממשלה ולסיכויים של עוצמה יהודית לצלוח את אחוז החסימה.

“נתניהו ראש ממשלה טוב, הוא האדם הכי טוב ומתאים להתמודד עם האתגרים הניצבים לפתחה של מדינת ישראל”, הבהיר סמוטריץ’. “יחד עם זאת, אני מוטרד מאוד מכמה וכמה תהליכים שמתרחשים לאחרונה בממשל האמריקאי. אנחנו לא ממש יודעים מה עומד מאחורי חילופי גרינבלט. הפיטורים הפתאומיים אתמול של היועץ לביטחון לאומי בולטון למשל, על רקע חילוקי דעות, ככל הנראה, בינו לבין הנשיא, והנכונות של טראמפ להיפגש עם נשיא איראן רוחאני”.

השר הוסיף: “ההנחה שלי היא שנתניהו יתקשה מאוד לעמוד מול טראמפ כשתוצג תוכנית המאה. טראמפ הוא חבר, יש לזה יתרונות ונתניהו ידע למקסם אותם. לכן, הוא צריך אותנו חזקים לצדו כדי שנעזור לו לומר לטראמפ שאין לו קואליציה כדי להקים מדינה פלסטינית”.

על הסיכויים של מפלגות נעם ועוצמה – אמר: “נועם, עוצמה יהודית, עלולות לזרוק עשרות אלפי קולות לפח ולהביא להעלאת ממשלת שמאל ביום שאחרי הבחירות. Read my lips הם לא עוברים את אחוז החסימה”.

על הורדתו של נתניהו מהבמה במהלך כנס בחירות באשדוד, בעקבות שיגורי טילים, אמר סמוטריץ’: “שמעתי את הצחוק, אפילו מחיאות כפיים, על בדיחה לא מצחיקה. אין שום מצחיק שמתרחש בגבול הדרום, במה שעובר על תושבי הדרום, ובזה שנתניהו ירד מהבמה. מה אנחנו רוצים? שהוא יישאר על הבמה ויסתכן? אבל, מדיניות ההכלה של נתניהו כואבת לכולנו בבטן. אין מי שעומד מול התמונות האלה וזה עושה לו טוב. היו כאלה ששמחו על זה שירו טילים על אשדוד”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מדבר מעל הגובה שלך. כולך שווה מנדט מנדט וחצי נהיית שר בממשלה וחבר קבינט בזכותם והם גדולים ממך עם 4 מנדטים ואתה מנסה להוריד אותם?! בושה
    11/09/2019 13:39
    למה אתה יורה בנגמש?!
  1. איך הוא לא מתבייש?! ילד הכאפות של ביבי שמדבר מעל הגובה שלו

  2. אתה חוצפן
    11/09/2019 14:46
    אהוד
  3. עוד לא ראיתי חוצפן כמוך אתה יושב על כיסה השר על חשבון איתמר בן גביר ורק בזכותו הישירה
    ואתה עוד מעיז לדבר בגנות איתמר בן גביר לא ראיתי חוצפן כמוך
    איפה הכרת הטוב
    על דבר כזה נענשים בידי שמיים בחומרה רבה
    בהצלחה לבן גביר והחברים בעזרת השם יתברך 5מנדטים
    לעוצמה יהודית

  4. סמרטוט
    11/09/2019 16:38
    גו עמר
  5. יא נחש אתה בעצמך לא תעבור בוגד

  6. בצלאל אני מעריך אותך אבל מצביע עוצמה יהודית...
    11/09/2019 16:59
    יוסי
  7. אני איש מאמין …אני מקוה שגם אתה…בגלל זה אני לא סומך לסטטיסקיאות ולא ריד מיי ליפס כי…מי שאמר הביטוי הזה בסוף טעה.( “בוש הבן”)